TULOS webinaarit - osa 2: Somekanavat hakukoneena
Oletko pistänyt merkille muutoksen tavassa, jolla ihmiset etsivät tietoja tuotteista ja palveluista? Nuoremman polven on havaittu olevan enenevässä määrin aktiivisia sosiaalisen median alustoilla. Brändejä koskeva tieto etsitään usein suoraan sosiaalisen median kautta, jopa Googlea useammin. Webinaarimme tarjoaa sinulle lisätietoa siitä, miten hakukäyttäytyminen on muotoutumassa ja kuinka tätä tulisi lähestyä tulevaisuudessa.
Webinaarissa keskitymme siihen, miten hakukäyttäytymisen muutos tulee huomioida markkinoinnin suunnittelussa ja miten somekanavien hakukoneoptimointia tehdään onnistuneesti.
- Miten hakukäyttäytyminen on kehittynyt?
- Miten hakudataa voidaan käyttää monikanavaisen markkinoinnin suunnittelussa?
- Miten sosiaalisen median kanavien ominaisuudet on huomioitava hakukoneoptimoinnissa?
- 5 vinkkiä toimivaan sosiaalisen median hakukoneoptimoinnin toteutukseen
Webinaari järjestetään to 23.11. Klo 9.00.
Webinaarin vetää hakukoneoptimoinnin ja sosiaalisen median kokenut taituri Kati Kiiskinen, joka toimii Tuloksella myös asiakkuusvastaavan tehtävissä.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää