Icon
Toimivaa digimarkkinointia 2018 -seminaari Tapahtumat

Toimivaa digimarkkinointia 2018 -seminaari

12.04.2018, Mediatalo Keskisuomalainen, Aholaidantie 3, Jyväskylä

Miten hyödyntää digikanavia tehokkaasti? Entä miten tavoitat yleisösi näissä kanavissa? Miten asetat tavoitteesi digimainonnalle, miten mittaat tuloksia ja seuraat tavoitteiden täyttymistä? Toimiiko tunnevaikuttaminen ja miten sitä tehdään?

Mediatalo Keskisuomalainen ja IAB Finland tuovat yhdessä uutta näkemystä digimainontaasi.

Tervetuloa kuulemaan IAB-digiasiantuntijoita tehokkaaseen iltapäiväseminaariin torstaina 12.4. klo 13.30 – 16.00 Jyväskylään. Tilaisuus on osa kevään aikana toteutettavaa seminaarisarjaa, jolla IAB laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.

Seminaaripaikka on Mediatalo Keskisuomalainen, Aholaidantie 3, Jyväskylä.

13.00 Ilmoittautuminen ja kahvit
13.30 Katsaus digimarkkinaan
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Miten tukea markkinoinnin kokonaisuutta eri kanavilla?
Anttoni Kerkkonen, Facebook-mainonnan asiantuntija, Mediatalo Keskisuomalainen
Tunnevaikuttaminen digissä – Sydämen asioita vaiko kuolleita sieluja?
Tommi Pelkonen, strategiajohtaja, SEK
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen
Petri Vatanen, Director of Digital Operations, Dagmar
Datan hyödyntäminen markkinoinnissa; mitä, miten ja miksi?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Nordic Morning
15.50    Yhteenveto ja seminaarin päätös

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Seminaarin hinta on 50 euroa IAB Finlandin jäsenille, 90 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.

IAB:n seminaarit jalkautuvat Jyväskylään ja Tampereelle!
IAB Finland järjestää Jyväskylässä ja Tampereella yhdessä Meidiatalo Keskisuomalaisen ja Alma Median kanssa digimarkkinoinnin seminaarit kevään 2018 aikana. Seminaareissa 12.4. Jyväskylässä ja 29.5. Tampereella pureudutaan digimainonnan ja -markkinoinnin tehoon ja toimivuuteen. Mainostajille on tarjolla yhä uusia mahdollisuuksia rakentaa markkinointiaan, mutta miten tiedät mikä toimii ja miten ratkaiset kokonaismarkkinointisi? Tule kuulemaan IAB:n digiasiantuntijoilta käytännön ohjeet digimarkkinointisi vauhdittamiseen!

YHTEISTYÖSSÄ

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää