Toimivaa digimarkkinointia 2018 -seminaari
Miten hyödyntää digikanavia tehokkaasti? Entä miten tavoitat yleisösi näissä kanavissa? Miten asetat tavoitteesi digimainonnalle, miten mittaat tuloksia ja seuraat tavoitteiden täyttymistä? Toimiiko tunnevaikuttaminen ja miten sitä tehdään?
Mediatalo Keskisuomalainen ja IAB Finland tuovat yhdessä uutta näkemystä digimainontaasi.
Tervetuloa kuulemaan IAB-digiasiantuntijoita tehokkaaseen iltapäiväseminaariin torstaina 12.4. klo 13.30 – 16.00 Jyväskylään. Tilaisuus on osa kevään aikana toteutettavaa seminaarisarjaa, jolla IAB laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.
Seminaaripaikka on Mediatalo Keskisuomalainen, Aholaidantie 3, Jyväskylä.
13.00 | Ilmoittautuminen ja kahvit |
13.30 | Katsaus digimarkkinaan Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
Miten tukea markkinoinnin kokonaisuutta eri kanavilla? Anttoni Kerkkonen, Facebook-mainonnan asiantuntija, Mediatalo Keskisuomalainen |
|
Tunnevaikuttaminen digissä – Sydämen asioita vaiko kuolleita sieluja? Tommi Pelkonen, strategiajohtaja, SEK |
|
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen Petri Vatanen, Director of Digital Operations, Dagmar |
|
Datan hyödyntäminen markkinoinnissa; mitä, miten ja miksi? Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Nordic Morning |
|
15.50 | Yhteenveto ja seminaarin päätös |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Seminaarin hinta on 50 euroa IAB Finlandin jäsenille, 90 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.
IAB:n seminaarit jalkautuvat Jyväskylään ja Tampereelle!
IAB Finland järjestää Jyväskylässä ja Tampereella yhdessä Meidiatalo Keskisuomalaisen ja Alma Median kanssa digimarkkinoinnin seminaarit kevään 2018 aikana. Seminaareissa 12.4. Jyväskylässä ja 29.5. Tampereella pureudutaan digimainonnan ja -markkinoinnin tehoon ja toimivuuteen. Mainostajille on tarjolla yhä uusia mahdollisuuksia rakentaa markkinointiaan, mutta miten tiedät mikä toimii ja miten ratkaiset kokonaismarkkinointisi? Tule kuulemaan IAB:n digiasiantuntijoilta käytännön ohjeet digimarkkinointisi vauhdittamiseen!
YHTEISTYÖSSÄ
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää