Tietosuoja-asetuksen ABC käytännössä – mitä pitää tehdä jo nyt?
Tulevan evästesääntelyn sekä toukokuusta 2018 alkaen sovellettavan EU Tietosuoja-asetuksen (General Data Protection Regulation, GDPR) ympärillä on vielä paljon avoimia kysymyksiä. Perusasiat ovat kuitenkin jo selvillä. Osallistumalla IAB:n tietosuojaseminaariin varmistat, että sinulla on ajantasainen tieto tulevasta sääntelystä ja voit hahmottaa sen vaikutukset liiketoiminnallesi.
IAB:n Tietosuojaryhmän asiantuntijat ovat koonneet sinulle tuhdin tietopaketin tulevasta sääntelystä. Tietosuoja-asetuksen kiemuroita avaavat Alma Media ja Sanoma. Liiketoiminnan näkökulmaa seminaariin tuovat Mirum Agency sekä Accenture.
Sinulla on mahdolllisuus kysyä tilaisuudessa neuvoja omiin EU:n tietosuoja-asetukseen liittyviin kysymyksiisi. Parhaan vastauksen saamiseksi laita kysymyksesi etukäteen meille sähköpostilla toimisto@iab.fi.
8.30 | Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu |
9.00 |
Tervetuloa! Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
9.10 |
Vielä kerran: mistä nyt oikein on kysymys? EU:n sääntelykokonaisuus. |
9.35 |
Mitä nyt siis pitäisi tehdä? GDPR ja ePrivacy. |
10.05 |
Case - GDPR käytännössä |
10.25 |
Sulattelutauko |
10.40 |
Mitä pelkoja ja haasteita uuteen sääntelyyn liittyy? Saako digimainontaa enää jatkossa kohdentaa? |
11.00 |
Keskustelua, kysymyksiä ja yhteenveto |
11.30 |
Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Ilmoittaudu mukaan nyt, sillä paikkoja on rajoitetusti!
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
IAB Finlandin Premiumjäsenet:
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää