Icon
TEHOkasta mobiilimainontaa! Tapahtumat

TEHOkasta mobiilimainontaa!

19.09.2013, MTV Oy, Auditorio, Ilmalantori 2, Helsinki

  • Syksyn ensimmäisessä IAB-seminaarissa esitellään Suomen ensimmäinen mobiilinatiivi-case

  • Mitä mobiili tarjoaa mainostajalle: mainosmuodot ja uudet tunnusluvut

  • Miten mobiili taipuu brändimainontaan

Tule kuulemaan huikeista mobiilikampanjoista sekä oppimaan Suomen mobiiliasiantuntijoilta, kuinka toteutetaan tehokas mobiilikampanja!

Seminaariohjelma klo 8.30-11.30:

8.30 Aamiainen ja verkostoitumista verkkomainonnan ykkösosaajien kanssa
9.00 Tervetuloa: Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja
Maailma ei ole valmis: Mobiilityöryhmä auttaa mainostajaa
- Mobiilimainonnan yleinen ohjeistus, mainosmuotojen standardit sekä mobiilisanasto auttavat mainostajaa tekemään parempaa mainontaa mobiilissa
Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB:n Mobiilityöryhmä
9.15 Ajankohtainen katsaus Suomen mobiilimarkkinasta
Sanna Valkeejärvi, Digital Media, Sanoma News/Ilta-Sanomat
9.45 2nd Screen, kun yksi ruutu ei enää riitä - caset: Jääkiekon MM-kisat ja Big Brother
- 2nd Screenin uudet, monipuoliset mahdollisuudet mainostajalle
- MM-kisojen aikana Hockey Night 2nd Screen -palvelulla tuuletettiin 24 miljoonaa kertaa!
- Big Brother mobiilissa: Tuoreimmat tulokset
Annika Brander, Product Manager / Mobile & Mari Rasimus, Executive Producer / Second Screen, MTV Media
10.15 Kahvitauko
10.30 Mainonnan vaikuttavuus ja uudet tunnusluvut mobiilissa
- Mitä uusia keinoja mobiili tarjoaa taktiseen verkkomainontaan
- Brändimainonnan uudet tunnusluvut mobiilissa
- Huomioarvot mobiilimainonnassa
Krista Järvinen, maajohtaja, Widespace
11.00 Case Olvi TEHO: Todellinen Taskuteho on mobiilimainonnassa!
- Kuinka toteutetaan mobiilikampanja, ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon, kun päätelaitteena on mobiili?
- IAB:n mobiilicase selventää mystiikkaa tunnuslukujen ja numeroiden valossa
Lasse Iskanius, Digital Planner, Virta Helsinki, IAB:n Mobiilityöryhmä

Pidätämme oikeudet seminaariohjelman muutokseen.

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää