TEHOkasta mobiilimainontaa!
-
Syksyn ensimmäisessä IAB-seminaarissa esitellään Suomen ensimmäinen mobiilinatiivi-case
-
Mitä mobiili tarjoaa mainostajalle: mainosmuodot ja uudet tunnusluvut
- Miten mobiili taipuu brändimainontaan
Tule kuulemaan huikeista mobiilikampanjoista sekä oppimaan Suomen mobiiliasiantuntijoilta, kuinka toteutetaan tehokas mobiilikampanja!
Seminaariohjelma klo 8.30-11.30:
8.30 | Aamiainen ja verkostoitumista verkkomainonnan ykkösosaajien kanssa |
9.00 | Tervetuloa: Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja |
Maailma ei ole valmis: Mobiilityöryhmä auttaa mainostajaa | |
- Mobiilimainonnan yleinen ohjeistus, mainosmuotojen standardit sekä mobiilisanasto auttavat mainostajaa tekemään parempaa mainontaa mobiilissa Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB:n Mobiilityöryhmä |
|
9.15 | Ajankohtainen katsaus Suomen mobiilimarkkinasta |
Sanna Valkeejärvi, Digital Media, Sanoma News/Ilta-Sanomat | |
9.45 | 2nd Screen, kun yksi ruutu ei enää riitä - caset: Jääkiekon MM-kisat ja Big Brother |
- 2nd Screenin uudet, monipuoliset mahdollisuudet mainostajalle - MM-kisojen aikana Hockey Night 2nd Screen -palvelulla tuuletettiin 24 miljoonaa kertaa! - Big Brother mobiilissa: Tuoreimmat tulokset Annika Brander, Product Manager / Mobile & Mari Rasimus, Executive Producer / Second Screen, MTV Media |
|
10.15 | Kahvitauko |
10.30 | Mainonnan vaikuttavuus ja uudet tunnusluvut mobiilissa |
- Mitä uusia keinoja mobiili tarjoaa taktiseen verkkomainontaan - Brändimainonnan uudet tunnusluvut mobiilissa - Huomioarvot mobiilimainonnassa Krista Järvinen, maajohtaja, Widespace |
|
11.00 | Case Olvi TEHO: Todellinen Taskuteho on mobiilimainonnassa! |
- Kuinka toteutetaan mobiilikampanja, ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon, kun päätelaitteena on mobiili? - IAB:n mobiilicase selventää mystiikkaa tunnuslukujen ja numeroiden valossa Lasse Iskanius, Digital Planner, Virta Helsinki, IAB:n Mobiilityöryhmä |
Pidätämme oikeudet seminaariohjelman muutokseen.
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää