Icon
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla Tapahtumat

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

28.08.2024, 10:00-11:15, Virtuaalinen

 

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

Miksi rekisteröityä?

Niclas Kevin, Teadsin Suomen maajohtaja, avaa tilaisuuden keskustelemalla IAB Finlandin Pasi Raassinan kanssa digitaalisen mainonnan nykytilasta Suomessa ja Teadsin asemasta tällä markkinalla. Ludwig Möckel, Senior Creative Strategist - Teads Studio, kertoo omassa puheenvuorossaan, miten mainosten optimointi attentionin suhteen, hyödyntäen tekoälyä, voi parantaa kampanjoiden tehokkuutta. Ludwig kertoo esimerkkejä ja parhaita käytäntöjä, joissa huomio on ollut kampanjoiden keskiössä. Koulutuksen aikana ja lopussa sinulla on mahdollisuus esittää kysymyksiä asiantuntijoille.

Mitä opit?

Tämä tilaisuus tarjoaa käytännön oppeja huomion optimoinnista tekoälyn avulla ja kampanjoiden tehokkuuden parantamisesta.

 

Koulutusinfoa:

  • Koulutus on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä koulutuksen jälkeen
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi

 

Ohjelma:

10:00 - 10:15 Alkusanat - Miksi Teads tulee Suomen digimarkkinoinnin kentälle - Pasi Raassina | IAB Finland ja Niclas Kevin | Teads

10:15 - 11:00 Creative Optimization Maximizes Attention - Ludwig Möckel | Teads

11:00 - 11:15 Q&A

ILMOITTAUDU

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää