Icon
Suojaudu tietosuojauudistuksen aiheuttamalta shokilta -seminaari Tapahtumat

Suojaudu tietosuojauudistuksen aiheuttamalta shokilta -seminaari

14.04.2016, Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2

EU:n tietosuoja-asetus koskee jokaista markkinoijaa. Oletko valmis? Suojaudu uudistuksen aiheuttamalta shokilta ja tule kuuntelemaan neuvot, joilla selviytyä shokista lamaantumatta.

Yksilöiden oikeudet tulevat lisääntymään ja yritysten velvollisuudet kasvavat.
Tiedätkö mitä vaikutuksia tällä on liiketoimintaasi?

Tervetuloa IAB:n tietosuoja-aiheiseen aamupäivään torstaina 14.4. klo 8.30-11.30 Sanomataloon!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 EU tietosuoja-asetus
Mistä on kysymys? Millä aikataululla? Sanktiot?
Laura Teirikko, Lakimies, Eversheds Asianajotoimisto
09.30 Julkaisijan ja rekisterinpitäjän näkökulma
Mitä rekisterinpitäjän uudet velvollisuudet ovat? Mitä on suunnitelmallisen tietosuojan toteuttaminen?
Anna Paimela, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
09.50 Tietojenkäsittelijän näkökulma
Mitkä ovat tietojenkäsittelijän velvollisuudet? Entä käsittelijän alihankkijan? Miten selviän shokista?
Juha Karonen, CTO, Mirum Agency
10.15 Tauko
10.30 Digimainonnan näkökulma
Datan kerääminen ja käsittely, mikä on henkilötietoa? Kolmannen osapuolen rooli?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikki
10.50 Europe’s overview on the current GDPR data protection regulation that will replace national data protection laws
How was the law making process; what we wanted, what we got, why we didn’t get all we wanted?
What is the potential impact on the industry and the next steps?
Matthias Matthiesen, Public Policy Manager, IAB Europe
11.30 Tilaisuus päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu mukaan nyt!
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää