Icon
Somemarkkinoinnin aamupäivä Tapahtumat

Somemarkkinoinnin aamupäivä

01.10.2015, Kiltasali, Lapinrinne 1, 00180 Helsinki

Millaista on tämän hetken paras somemarkkinointi? Miten Snapchat otetaan haltuun ja kuinka WhatsApp taipuu mainostajan käyttöön? Mitä sometähdet ajattelevat kaupallisesta yhteistyöstä?

Tervetuloa IAB Finlandin somemarkkinoinnin aamupäiväseminaariin torstaina 1.10. kuulemaan mielenkiintoisia alustuksia ja caseja maan johtavilta tekijöiltä!

08.30 Aamukahvit, verkostoitumista
09.00

Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland

Somevaikuttajan puheenvuoro
Natalia Tolmatsova, bloggaaja

Viesti verkkovideolla! YouTuben rooli muuttuvassa mediakentässä
Joona Haatainen, Töttöröö Network

Chatin paluu
Jari Jaanto, IRC-Galleria ja Ninchat

Legal Highlights: #hashtag-markkinointi sekä valokuvien ja muun some-sisällön hyödyntäminen
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, Eversheds Asianajotoimisto

Tauko

Mainonta Instagramissa avaa uusia mahdollisuuksia brändeille
Minna Valtari, Someco

Case Lidl: WhatsApp-käsilläseisontahaaste käänsi koko Suomen ylösalaisin
Pia Dahlman, Folk Finland

Case DNA: Snapchat ja brändit - miten ja miksi lähteä mukaan?
Jasmiina Ojala, Dingle

Case SOS-lapsikylä: Miten rakennetaan menestyksekkäitä varainhankintakampanjoita Facebook- ja Twitter-adsien avulla
Riku Luukkonen, SOS-lapsikylä

11.45  Tilaisuus päättyy

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Ilmoittaudu mukaan heti, mutamia paikkoja on vielä jäljellä!

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää