SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat
Moderaattorimme Jarno Alastalo @SocialJarno ohjaa yleisön syvälle sosiaalisen median syövereihin. Mielenkiintoisissa caseissa tutkitaan sen monimediallisia ulottuvuuksia! Älä opi kantapään kautta, vaan tule kuulemaan edelläkävijöiltä!
Alustava seminaariohjelma klo 8.30-12.00:
8.30 | Aamiainen |
9.00 | Tervetuloa! |
Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja & Jarno Alastalo, moderaattori | |
9.10 | Kyllä kiitos, somea & myyntiä! Case Kookenkä |
- Kuinka Andiamon muotitietoinen, kriittinen kohderyhmä saatiin uuden Kookengän ostaviksi asiakkaiksi? | |
Marja-Liisa Sandqvist, markkinointipäällikkö, Kookenkä ja Heidi Tammiruusu, toimitusjohtaja, Social Media Fab Oy |
|
09.45 | Sisältömarkkinointi blogeissa - Edelläkävijöiden luomaa brändättyä sisältöä |
Laura Hakanen, Blogirinki Media | |
10.15 | Tauko |
10.30 | Tv is the new digital! - Potentiaalia ja kasvuvaraa kakkosruudun kautta |
Martti Lindholm, Producer, Social-TV, MTV Media | |
11.10 | Radio - Sosiaalinen media |
Johannes Saukko, sisältöjohtaja, SBS Discovery Radio Oy |
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua myös yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää