Real-Time Advertising Summit
Real-Time Advertising Summit 18.-19.11.
Toista vuotta järjestettävä Real-Time Advertising Summit kerää Lontooseen ohjelmallisen ostamisen ammattilaiset ympäri Eurooppaa. Kaksipäiväisessä konferenssissa käsitellään ohjelmallista ostamista monelta eri kantilta:
- brändi ja luova toteutus ohjelmallisessa ostamisessa
- brändimainonnan ja taktisen mainonnan analysointi
- datan rikastaminen ja yhdistäminen
- mobiilin trendit
- ohjelmallinen suoramainonta
- attribuutiomallinnus
- ohjelmallinen videomainonta
- TV
- puhumassa mm. Google, Nestle, Shell, GlaxoSmithKline
IAB Finlandin jäsenenä saat 300 punnan alennuksen kongressilipusta. IAB-jäsenille seminaarin hinta on 1195 puntaa, muille 1495 puntaa.
Lisätiedot tapahtumasta Real-Time Advertising Summitin kotisivuilta
Ilmoittautumiset: Mohammad Ahsan: mahsan@acieu.net (muista mainita koodi QRT3MP20)
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää