Icon
Oikotie Asunnot x IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa? Tapahtumat

Oikotie Asunnot x IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?

20.11.2024, 9:00-10:15

Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämään webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.

Saat konkreettisia vinkkejä kuluttajien tavoittamiseen muuttuvassa markkinassa, opit onnistuneen mainonnan salat asuntoportaaleissa ja kuulet paneelissa asiantuntijoiden näkemyksiä markkinoinnin merkityksestä asumisen toimialalla.

Tämä tapahtuma on suunnattu erityisesti kaikille asumisen toimialalla markkinointia tekeville. Tervetuloa inspiroitumaan!

Koulutusinfoa:

  • Koulutus on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä koulutuksen jälkeen
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi


Ohjelma

9.00-9.15 Vinkit kuluttajien tavoittamiseen tulevaisuudessa - Pasi Raassina | IAB Finland

Miten tavoitat kuluttajat jatkossa muuttuvassa mediamarkkinassa hyödyntäen oikeaa kontekstia ja dataa? Miten konteksti ja oikea hetki vaikuttaa mainonnan vaikuttavuuteen ja parempaan vastaanotettavuuteen?

9.15-9:30 Onnistuneen mainonnan avaimet asuntoportaalissa - Otto Lindh & Janne Raitasola | Oikotie Asunnot

Oikotien ammattilaiset käyvät läpi käytännön esimerkkien kautta miten mainontaa kannattaa Oikotien sivuilla tehdä ja miten tavoitat juuri sinulle oikean kohderyhmän. Esimerkkejä löytyy eri näkökulmista ja tavoitteista asumisen toimialalla.

09.30-10.00 Keskustelu: Markkinoinnin merkitys asumisen toimialalla - Pasi Raassina | IAB Finland kanssa keskustelemassa vuokrapuolelta Laura Laamanen | SATO, välittäjäpuolelta Matias Suhonen | RE/MAX ja rakennuttajan puolelta Hanne Miettinen | EKE

10.00-10.15 Q&A

Ilmoittaudu

 

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää