Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet
Seminaari on tällä hetkellä täyteen varattu! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle jos paikkoja vapautuu.
IAB Finland yhteistyökumppaneineen tarjoaa jälleen tämän kevään johtavan ohjelmallisen ostamisen tapahtuman markkinointialan ammattilaisille! Tällä kertaa olemme koonneet seminaarin ohjelmatarjontaan kattavasti näkökulmia ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista. Mukana ovat mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat kotimaiset ja ulkomaiset edustajat, jotka tulevat kertomaan alan tuoreimmista mahdollisuuksista. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän laatima päivitetty opas.
Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
Ohjelma klo 8.30-12.30
Ilmoittautuminen ja aamukahvi |
Tervetuloa |
Johdatus päivän teemoihin ja päivitetyn ohjelmallisen ostamisen oppaan esittely |
The promise of programmatic: Current realities and how to claim the promise |
Mistä tunnistaa "hyvän datan"? |
Vaikuttavaa digimainontaa ohjelmallisessa |
How international media company drives programmatic globally |
Maailma muuttuu, Kotipizzan kupongit pysyvät! |
Have you activated your data? |
Yleisödata-paneeli |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, ilmoitathan siitä meille toimisto@iab.fi
04.12.2024
Seminaari: Kaikki irti datasta
Joulukuun seminaari kokoaa yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennymme siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Saat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten voit hyödyntää dataa paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.
lue lisää11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää