Ohjelmallinen ostaminen
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
IAB Finlandin vuoden toinen ohjelmallisen ostamisen seminaari paneutuu ohjelmallisen mahdollisuuksiin ja haasteisiin alan eri toimijoiden näkökulmasta. Miten prosessi saadaan pidettyä läpinäkyvänä? Kuinka datan laadusta pidetään huolta? Miten mobiili ja videot istuvat osaksi ohjelmallista ostamista?
Tervetuloa IAB:n ohjelmallisen ostamisen aamupäivään klo 8.30-12.00 Kinopalatsiin!
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamupala |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, IAB Finland | |
Katsaus ohjelmalliseen ostamiseen Suomessa | |
Jan Kumlin, Adform | |
Case Mandatum: Kuinka onnistua ohjelmallisessa ostamisessa | |
Christopher Fernandez, R3al Helsinki | |
Kokemuksia usean SSP:n käytöstä teknologian ja kaupankäynnin näkökulmasta | |
Risto Jäntti ja Kimmo Vihanto, Twomoon Digital | |
Näkökulmia ohjelmalliseen ostamiseen, dataan ja läpinäkyvyyteen | |
Alustamassa ja keskustelemassa: | |
Mikko Viitanen, Google | |
Jukka Sundquist, Klikki | |
Jarkko Kyttänen, Sanoma | |
Jussi-Pekka Erkkola, Kesko | |
Brändimainonnan ohjelmallinen optimointi | |
Ilkka Lassila, Widespace | |
12.00 | Tilaisuus päättyy |
Päivän moderaattorina toimii Jan Kumlin.
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille, 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää