Icon
Ohjelmallinen ostaminen Tapahtumat

Ohjelmallinen ostaminen

05.11.2015, Kinopalatsi, Kaisaniemenkatu 2 B

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

IAB Finlandin vuoden toinen ohjelmallisen ostamisen seminaari paneutuu ohjelmallisen mahdollisuuksiin ja haasteisiin alan eri toimijoiden näkökulmasta. Miten prosessi saadaan pidettyä läpinäkyvänä? Kuinka datan laadusta pidetään huolta? Miten mobiili ja videot istuvat osaksi ohjelmallista ostamista?

Tervetuloa IAB:n ohjelmallisen ostamisen aamupäivään klo 8.30-12.00 Kinopalatsiin!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland
Katsaus ohjelmalliseen ostamiseen Suomessa
Jan Kumlin, Adform
Case Mandatum: Kuinka onnistua ohjelmallisessa ostamisessa
Christopher Fernandez, R3al Helsinki
Kokemuksia usean SSP:n käytöstä teknologian ja kaupankäynnin näkökulmasta
Risto Jäntti ja Kimmo Vihanto, Twomoon Digital
Näkökulmia ohjelmalliseen ostamiseen, dataan ja läpinäkyvyyteen
Alustamassa ja keskustelemassa:
Mikko Viitanen, Google
Jukka Sundquist, Klikki
Jarkko Kyttänen, Sanoma
Jussi-Pekka Erkkola, Kesko
Brändimainonnan ohjelmallinen optimointi
Ilkka Lassila, Widespace
12.00 Tilaisuus päättyy

Päivän moderaattorina toimii Jan Kumlin.

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille, 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

26.03.2025

Webinaari: Master your Privacy and Policy

Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.

lue lisää

02.04.2025

Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.

lue lisää

09.04.2025

Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!

Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.

lue lisää

15.04.2025

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.

lue lisää