Natiivimainonnan seminaari
Natiivimainonta on kuuma puheenaihe, mutta miten siitä saadaan parhaat tehot irti? Ilmiö itsessään ei ole uusi: kyse on median keinoja ja muotoja hyödyntävästä mainonnasta, käyttäjälähtöisestä tavasta lähestyä yleisöä mainosviestillä. IAB Finlandin aamupäiväseminaari pureutuu natiivimainonnan ytimeen alan ammattilaisten voimin. Esittelemme myös työryhmän laatiman natiivimainonnan tuotantoprosessisuosituksen ja kuulemme esimerkkejä JSN:n ja MEN:n ratkaisukäytännöistä.
Tule mukaan kuulemaan alan uusimmat trendit ja menestystarinat sekä poimimaan käytännön vinkit siihen, kuinka suunnitella, ostaa ja mitata tehokasta natiivimainontaa!
Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
8.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
9.00 |
Tilaisuuden avaus Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
9.10 |
Johdatus natiivimainontaan Elli Mäkilä, Head of Native Advertising, Otavamedia ja IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja |
9.30 |
Tulokselliset tavoitteet ja reaaliaikainen mittaaminen Kuten kaikessa mainonnassa, tuloksellisen kampanjan suunnittelu alkaa tavoitteista: millaisia tavoitteita natiivimainonnalle kannattaa asettaa ja miten niitä voidaan mitata reaaliaikaisesti ja kampanjan jälkeen. Päivi Vaipuro, myyntijohtaja, A-lehdet Antti Voutilainen, Head of Analytics, A-lehdet |
9.50 |
Native advertising international trends and future What trends in native advertising on the international market, what new is coming up? User friendly advertising is needed to provide better user experience. Richard Lawson, Head of Publisher Relations, Strossle Norway |
10.10 | Jaloittelutauko |
10.30 |
Sisältömarkkinointi B2B-medioissa. Yritykseltä yritykselle vai ihmiseltä ihmiselle? Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Media |
10.50 |
Notkeaa natiivimainontaa Kuinka monipuoliset mahdollisuudet konkreettisesti taipuivat tuloksekkaasti kolmelle täysin erilaiselle asiakkaalle, toimialalle, kohderyhmälle ja tavoitteille? Satu Halmesaari, kaupallinen tuottaja, Otavamedia Erno Kalalahti, kaupallinen tuottaja, Otavamedia Maarit Nykänen, kaupallinen tuottaja, Otavamedia |
11.10 |
Näin vältät sudenkuopat natiivimarkkinoinnissa Esimerkkejä Julkisen sanan neuvoston ja Mainonnan eettisen neuvoston ratkaistukäytännöstä Paula Paloranta, pääsihteeri (markkinointioikeudelliset asiat), Keskuskauppakamari |
11.30 | Yhteenveto |
11.45 | Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, vapautathan paikan ilmoittamalla peruutuksesta meille sähköpostilla toimisto@iab.fi.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää