Median käyttö Suomessa ja Euroopassa -seminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Miten mediaa käytetään Euroopassa tänään, ja mitä se kertoo suomalaisen median käytön tulevaisuudesta?
Median käyttö käy parhaillaan läpi totaalista rakennemuutosta! Mitä se tarkoitta verkkomedian näkökulmasta?
Entä mitä huikeasti lisääntynyt median yhteiskäyttö tarkoittaa mainostajan näkökulmasta?
Seminaariesitykset ovat katsottavissa Ruudussa!
IAB:lla on ilo tarjota syksyn ensimmäisessä digiseminaarissa tuoreinta tietoa jopa 28 Euroopan maan median käytöstä ja verkko-ostamisesta. IAB Europen tutkimusjohtaja Alison Fennah esittelee kiinnostavimmat herkkupalat eurooppalaisen mediakulutuksen nykytilasta ja kotimaan markkinan tulevaisuuden kuvista.
TNS Gallup jatkaa aamupäivää esittämällä mielenkiintoisen katsauksen mainostajien mediapanostuksiin. Mahtava tietopaketti huipentuu mediankäytön ja verkkomainonnan tulevaisuuden visioita käsittelevään asiantuntijapaneeliin.
Seminaarin moderaattorina toimii IAB:n luottojuontaja, digitaalisen median kivikova ammattilainen Antti Isokangas!
Ohjelma
8.30 Aamiainen
9.00 Tervetuloa!
Birgitta Takala, IAB Finlandin Toiminnanjohtaja
Antti Isokangas, Ali Consulting, Juontaja
9.10 Mediascope – Eurooppalaisen mediakulutuksen viimeisimmät trendit ***in English!
Alison Fennah, VP Research and Marketing, IAB Europe
10.00 Online Advertising – Mainonnan panostukset
Ville Wikström, Digital-yksikön johtaja, TNS Gallup
10.30 Tauko
10.40 Asiantuntijapaneeli – Tulevaisuuden visiot
Kati Sulin, Online-dialogin johtaja, Fazer
Pauli Aalto-Setälä, Toimitusjohtaja, Aller Media
Tuula Kallio, Toimitusjohtaja, Dagmar
Markus Hakala, Toimitusjohtaja, Activeark JWT
Tiia Öhman, Valokuvaaja, Kuluttaja
11.30 Yhteenveto, kommentit, kysymykset & Kiitos!
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää