Master Your GDPR: Adtech + analytics + privacy
IAB:n ja IAPP Knowledgenetin webinaari pureutuu marraskuussa adtechiin, analytiikkaan ja tietosuojaan. Puheenvuoroissa Sitra käsittelee yksityisyyttä, Eversheds Sutherland adtechiä ja oikeuskäytäntöjä sekä Alma Media kolmannen osapuolen evästeitä ja tietosuojaa.
Kuulet webinaarissa myös tilannekatsauksen TCF 2.0:n liittyen. TCF (Transparency & Consent Framework) on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan välittämisen digitaalisen mainosmarkkinan toimijoille. Kaikkien digitaalisen mainonnan parissa työskentelevien tulee ymmärtää TCF:n merkitys ja erityisen tärkeää se on mainontaa ohjelmallisesti myyville ja ostaville tahoille.
Huom! Jos olet IAPP:n jäsen ja haluat CPE-pisteitä, ilmoittautuminen täytyy tehdä IAPP:n kautta. Älä kuitenkaan ilmoittaudu tuplana molempien kautta
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
Yhteistyössä
Ohjelma
09.00 Tervetuloa - IAPP & IAB Finland
09.10 TCF 2.0 tilannekatsaus - Pasi Raassina, IAB Finland
09.25 Kun yksityisyys on kauppatavaraa - Tiina Härkönen ja Riitta Vänskä / Sitra
09.55 Adtechiin vaikuttava viimeaikainen oikeuskäytäntö - Mari Rusi / Eversheds Sutherland
10.20 Paraneeko tietosuoja kun kolmannen osapuolen eväste poistuu? - Johanna Vartiainen / Alma Media
10.45 Tilaisuus päättyy
Puhujat
Tiina Härkönen / Sitra Johtava asiantuntija, IHAN- Ihmislähtöinen datatalous |
|
Riitta Vänskä / Sitra
Asiantuntija, IHAN- Ihmislähtöinen datatalous |
|
Mari Rusi / Eversheds Sutherland Specialist Counsel |
|
Johanna Vartiainen / Alma Media Johtaja, digimainonnan palvelut ja kehitys |
Tilaisuuden host
Pasi Raassina / IAB Finland Toiminnanjohtaja Pasi on vetänyt IAB Finlandia jo yli vuoden rautaisella, mutta rennolla otteella. |
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää