Icon
Master Your GDPR: Adtech + analytics + privacy Tapahtumat

Master Your GDPR: Adtech + analytics + privacy

10.11.2020, 9:00-10:45, Webinaari

IAB:n ja IAPP Knowledgenetin webinaari pureutuu marraskuussa adtechiin, analytiikkaan ja tietosuojaan. Puheenvuoroissa Sitra käsittelee yksityisyyttä, Eversheds Sutherland adtechiä ja oikeuskäytäntöjä sekä Alma Media kolmannen osapuolen evästeitä ja tietosuojaa.

Kuulet webinaarissa myös tilannekatsauksen TCF 2.0:n liittyen. TCF (Transparency & Consent Framework) on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan välittämisen digitaalisen mainosmarkkinan toimijoille. Kaikkien digitaalisen mainonnan parissa työskentelevien tulee ymmärtää TCF:n merkitys ja erityisen tärkeää se on mainontaa ohjelmallisesti myyville ja ostaville tahoille.

Huom! Jos olet IAPP:n jäsen ja haluat CPE-pisteitä, ilmoittautuminen täytyy tehdä IAPP:n kautta. Älä kuitenkaan ilmoittaudu tuplana molempien kautta

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä

 

Ilmoittaudu!

 

Yhteistyössä

 

Ohjelma

09.00 Tervetuloa - IAPP & IAB Finland

09.10 TCF 2.0 tilannekatsaus - Pasi Raassina, IAB Finland

09.25 Kun yksityisyys on kauppatavaraa - Tiina Härkönen ja Riitta Vänskä / Sitra

09.55 Adtechiin vaikuttava viimeaikainen oikeuskäytäntö - Mari Rusi / Eversheds Sutherland

10.20 Paraneeko tietosuoja kun kolmannen osapuolen eväste poistuu? - Johanna Vartiainen / Alma Media

10.45 Tilaisuus päättyy

 

Puhujat

Tiina Härkönen / Sitra

Johtava asiantuntija, IHAN- Ihmislähtöinen datatalous

Riitta Vänskä / Sitra

Asiantuntija, IHAN- Ihmislähtöinen datatalous

Mari Rusi / Eversheds Sutherland

Specialist Counsel

Johanna Vartiainen / Alma Media

Johtaja, digimainonnan palvelut ja kehitys

 

Tilaisuuden host

Pasi Raassina / IAB Finland

Toiminnanjohtaja

Pasi on vetänyt IAB Finlandia jo yli vuoden rautaisella, mutta rennolla otteella.

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää