Maksuton webinaari: Data-Driven Advertising – The Role of Digital Advertising for the European Media Ecosystem & Economy
Järjestäjä: IAB Europe
Webinaarissa käydään läpi tietoa kahdesta IAB Europen tilaamasta tutkimuksesta, joiden otsikkoina ovat “The Economic Contribution of Digital Advertising in Europe” ja “The Economic Value of Behavioural Targeting in Digital Advertising”. Tutkimusyritys IHS Marktin tekemät analyysit osoittavat digitaalisen mainonnan kokonaisuuden taloudellisen merkityksen EU:lle sekä määrittelee datan roolin digitaalisessa mainonnassa ja sen, miten data muuttaa perusteellisesti mekanismeja ja menettelyjä, jotka tukevat digitaalista mainontaa.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää