Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari
IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.
Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!
OHJELMA KLO 8.30-11.30:
Ilmoittautuminen ja aamukahvit | |
Tervetuloa Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
|
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa | |
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland |
|
Attention, please! Is the audience really watching your advertising? Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google |
|
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa | |
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland |
|
The New Life of the 30-second Spot Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd |
|
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK |
|
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media |
|
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip |
|
Yhteenveto Teemu Suominen |
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Yhteistyössä:
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää