Icon
Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari Tapahtumat

Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari

08.12.2016, Tennispalatsi, Salomonkatu 15, sali 6

IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.

Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!

OHJELMA KLO 8.30-11.30:

          Ilmoittautuminen ja aamukahvit
Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan
Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising,
Sanoma Media Finland
Attention, please! Is the audience really watching your advertising?
Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta
Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja
Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland
The New Life of the 30-second Spot
Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin
Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa
Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast
Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip
Yhteenveto
Teemu Suominen

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin. 

Yhteistyössä:

                                    

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää