Interact
Interact-kongressi järjestetään Berliinissä 19.–21.5. Yhdeksättä kertaa järjestettävä IAB Europen vuoden päätapahtuma kerää yhteen maanosan digiammattilaisia niin mainostajien, toimistojen, medioiden kuin palveluntarjoajien puolelta.
Kolmepäiväisessä tapahtumassa kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja, julkistetaan Euroopan mainosmäärät keräävä AdEx-tutkimus sekä juhlitaan maanosan parhaita digicaseja. Interact järjestetään Axica-kongressikeskuksessa aivan Brandenburgin portin luona Berliinin keskustassa.
- Teemoina mm. video, mobiili, ohjelmallinen, brand safety, median pirstaloituminen…
- Kiinnitettyjä puhujia mm: Sir Martin Sorrell (CEO, WPP) ja Jimmy Maymann (CEO, The Huffington Post)
- Puheenvuoroja, paneelikeskusteluja, caseja, master classeja, verkostoitumista
- AdEx Benchmark -tutkimuksen julkistus
- MIXX Awards
- Research Awards
Lähde mukaan IAB Finlandin delegaatioon! IAB:n jäsenet saavat 15 % alennusta kongressilipuista koodilla IABEU2015. Early bird -hinta (IAB:n jäsenille 1062 €, muille 1250 €) on voimassa 15.3. saakka. Kongressilippu sisältää kaikki seminaarit, verkostoitumistilaisuudet, lounaat, illalliset ja cocktailtilaisuudet.
Kerrothan myös IAB:n toimistolle lähdöstäsi osoitteeseen lotta.heikkeri@iab.fi, niin tiedämme keitä Suomen-delegaatioon kuuluu! Lisätietoja kongressista ja tapahtumapaikasta sekä alati päivittyvä puhujalista löytyvät Interactin kotisivuilta.
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää