Icon
Interact 2018 Tapahtumat

Interact 2018

23.05.2018 - 24.05.2018, Milano, Italia

Järjestäjä: IAB Europe

Tutustu ohjelmaan.

Vuoden 2018 Interact-konferenssi järjestetään 23.-24. toukokuuta, jolloin Euroopan digitaalisen mainonnan ekosysteemin johtavat toimijat kokoontuvat Milanossa. 

Online-mainonta on yhä merkittävämpää, hyödyllisempää ja punoutunut eurooppalaisten kuluttajien elämään. Mutta kasvu tuo mukanaan myös monia haasteita alalle. Interact-konferenssi tarjoaa ohjeistusta, näkemyksiä, keskustelua ja inspiraatiota digitaalisen mainonnan johtavilta tekijöiltä ja vertaansa vailla olevia verkostoitumismahdollisuuksia. Juuri tapahtuman aikaan ajoittuva EU:n uuden tietosuoja-asetuksen (GDPR) voimaantulo on vain yksi toimialaa koskevista muutoksista, joita on odotettavissa tulevaisuudessa. Tilaisuuden agendalla on odotettavissa alan asiantuntijoiden keskustelua nykyisistä GDPR- ja ePrivacy-haasteista casejen, parhaiden käytäntöjen ja koulutusten kautta. 

Early bird -hinnalla Conference only -lippu 525 eur 13.4. saakka

Digitaalinen mainonta on talouskasvun kriittinen tekijä, joka on kasvanut Euroopassa kaksinumeroisesti viimeiset seitsemän vuotta huolimatta toimialan nopeista muutoksista ja epävakaasta poliittisesta ja sääntelyn ilmapiiristä.

IAB Europe Interact 2018 -konferenssi tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman kaikkiin digitaalista maailmaa muokkaaviin voimiin: GDPR:n merkityksestä kriittiseen ePrivacy-keskusteluun Euroopassa, digitaalisen mainonnan todellisesta tilasta nopeasti kehittyvien teknologioiden todennäköisiin vaikutuksiin. Kahden päivän aikana paneudutaan näiden suuntausten vaikutuksiin samalla kun korostetaan strategioita, jotka auttavat yrityksiä menestymään digitaalisella aikakaudella.

Digitaalinen ilmapiiri on muutoksessa - ja se voi merkitä ainoastaan muutosta myös yritysmaailmalle. Osallistu Interact 2018 -konferenssiin ja tule tutustumaan strategioihin, jotka varmistavat menestyksen tulevalla digitaalisella aikakaudella.

Hyödynnä Early Birdin Conference only -hinta 525 euroa (+ alv 22%; norm. 650 eur + alv) 13.4.2018 mennessä.

Conference only -passi sisältää puheenvuorot ja sivuohjelman.

Syötä ilmoittautuessasi IAB Finlandin koodi FINIAB.

Tapahtuman nettisivuilla on lisätietoa ohjelmasta, puhujista ja palkintokilpailuista.

 

Miksi Milano 2018?

Online-mainonta on yhä merkittävämpää, hyödyllisempää ja punoutunut eurooppalaisten kuluttajien elämään. Mutta kasvu tuo mukanaan myös monia haasteita alalle. Interact-konferenssi tarjoaa ohjeistusta, näkemyksiä, keskustelua ja inspiraatiota digitaalisen mainonnan johtavilta tekijöiltä ja vertaansa vailla olevia verkostoitumismahdollisuuksia. Juuri tapahtuman aikaan ajoittuva EU:n uuden tietosuoja-asetuksen (GDPR) voimaantulo on vain yksi toimialaa koskevista muutoksista, joita on odotettavissa tulevaisuudessa. Tilaisuuden agendalle on tulossa alan asiantuntijoiden keskustelua nykyisistä DGPR- ja ePrivacy-haasteista casejen, parhaiden käytäntöjen ja koulutusten kautta.

Digitaalinen mainonta on vakiinnuttanut itsensä mainosalan konehuoneeksi - ja kriittiseksi taloudellisen kasvun edistäjäksi. Se on tehnyt kaksinumeroista kasvua viimeisten seitsemän vuoden ajan ja tuo EU:n talouteen vuosittain huikeat 526 miljardia euroa mainostuloina, brändien kasvuna ja innovaatioina.

Tuleva liiketoiminnan kasvu voi riippua digitaalisesta mainonnasta - mutta ilmasto on epävakaa. Johdon on totuteltava siihen, että kanava, jonka varaan he ovat luottaneet tulevat tulot, on nopean muutoksen kourissa. Uusien alustoiden ja datan uudenlainen käyttö törmää merkittäviin sääntelyuudistuksiin, kansainvälisen kilpailun uusiin muotoihin ja laajoihin globaalin kaupan muutosten näkymiin. Johtajien on selvittävä organisaatioidensa digitaalisesta muutoksesta samaan aikaan kun digitaalisuus itsessään muuttuu.

Interactin yhteydessä juhlistetaan myös parasta digitaalista mainontaa gaalaillallisella MIXX Awards Europe ja IAB Europe Research Awards -seremonioissa.

  • AdEx Benchmark Report -vertailuraportin tulokset antavat kiistattoman näkemyksen digitaalisen mainonnan tilanteesta Euroopassa
  • Kärkipään markkinoijat jakavat kokemuksensa GDPR:n täytäntöönpanosta yhdessä useiden EU:n virkamiesten kanssa, kun toimiala luo parhaita käytäntöjä vaatimustenmukaisuuden edistämiseksi
  • EU:n tietosuoja-asiantuntijat esittelevät sähköisen viestinnän tietosuojalainsäädännön potentiaaliset vaikutukset digitaaliseen mainontaan Euroopassa ja miten IAB Europe käsittelee asiaa
  • Markkinoinnin edelläkävijät avaavat tekoälyn, virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden ja esineiden internetin viimeaikaisen kehityksen, keskustelevat niiden merkityksestä ja paljastavat todelliset liiketoimintamahdollisuudet
  • Parhaat markkinoijat ja toimistojen vetäjät keskustelevat parhaasta tavasta tuottaa ja kehittää taitoja seuraavalle digitaaliselle aikakaudelle
  • MIXX Awards Europe juhlistaa alueen parhaita digitaalisia mainoskampanjoita ja paljastaa strategiat, jotka tuovat tuloksia digitaalisilla alustoilla.
  • IAB Europe Research Awards esittelee kuinka digitaalinen tutkimus edistää mainosalan kehittämistä.

 

Miksi Interact?

Interact on Euroopan digitaalisen mainonnan toimialan korkealuokkainen kokoontuminen, jossa Euroopan digitaalisen mainosekosysteemin johdon kerma kohtaa – niin mainostajat, kustantajat, virastot kuin teknologiantarjoajat.

  • Saat toimivia näkemyksiä nykypäivän arvokkaista interaktiivisista keskusteluista liiketoiminnasta, menettelytavoista ja teknisestä kehityksestä oman yrityksesi strategian avuksi
  • Saat ainutlaatuisen yleiseurooppalaisen ja globaalin näkökulman nopeasti muuttuvaan ja monimutkaiseen toimialaan
  • Saat näkemystä päättäjiltä ja sääntelyviranomaisilta, analyytikoilta, medialta ja muilta vaikuttajilta
  • Tutki liiketoimintamahdollisuuksia epävirallisessa ja luottamuksellisessa ilmapiirissä, verkostoidu korkeatasoisesti, luo uusia, arvokkaita yhteyksiä ja tapaa uudelleen aiempia tuttavuuksia
  • Luo brändillesi näkyvyyttä omilla kommenteillasi ja puhuja- ja sponsorointiohjelmien kautta
  • Tuo mukaan oma panoksesi yhteisen tarkoituksen ja nopean ja monimutkaisen toimialan eteenpäin viemiseksi
  • Saat tunnustusta tiimeillesi osallistumalla MIXX Awards Europe ja IAB Europe Research Awards -kilpailuihin

 

MIXX Awards Europe 2018 ja IAB Europe Research Awards ilmoittautumiset auki 2.3. saakka

MIXX Awards Europe etsii ja juhlistaa Euroopan parhaita digitaalisia mainoskampanjoita. Voittajat esitellään markkinalle showcaseina siitä, mikä digitaalisessa markkinoinnissa toimii ja miksi, sekä innostaa toimialaa nostamalla uusia ideoita ja tulevaisuutta suuntauksia. Ilmoita työt mukaan tämän IAB Finlandin linkin kautta.

IAB Europe Research Awards puolestaan nostaa esille eurooppalaisia digitaalisen tutkimuksen hankkeita ja sitä vaikutusta, jonka ne ovat aikaansaavat digitaalisen mainonnan kehittämiseksi. Voittajat tulevat osaksi IAB Europen datapankkia, joka on toimialan ammattilaisten käytössä päivittäisessä työssä ja strategioita mietittäessä. Ilmoita työt mukaan tämän IAB Finlandin linkin kautta.

MIXX Awards ja Research Awards -osallistujille Interact-lippu -30 %.

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää