IAB:n Ohjelmallisen ostamisen koulutus 29.10.
Ilmoittaudu IAB:n Ohjelmallisen ostamisen tehokoulutukseen!
Mainostajille, medioille ja toimistoille suunnatussa puolipäiväisessä intensiivikoulutuksessa avataan IAB:n asiantuntijoiden johdolla ja käytännön esimerkkien avulla toimivan ohjelmallisen mainonnan kulmakivet.
Koulutuksessa syvennytään mm. mainostajan näkökulmasta ja käytännönläheisesti niin konkreettiseen ostamiseen, tavoitteiden asettamiseen kuin isompaan strategiaan.
Kouluttajina toimivat ohjelmallisen mainonnan ammattilaiset niin mainostajien, toimistojen, julkaisijoiden kuin teknologiatoimittajienkin taholta. Koulutus järjestetään osoitteessa Lapinlahdenkatu 1 B.
Ohjelma
Päivän kouluttajina toimivat IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän ammattilaiset, kuten Juuli Pelkonen (Sanoma), Sari Poikonen (Kesko), Jan Ketonen (Adform), Miika Rahikainen (Dagmar), Olli Järvilehto (Relevant) ja Aki Snellman (DoubleVerify).
8.30 Tervetuloa - Aki Snellman, Ohjelmallisen työryhmän puheenjohtaja (DoubleVerify)
8.40 Alustus & päivän agendan esittely
- Ohjelmallisen hyödyt ja erot mm. perinteiseen suoraostamiseen verrattun
- Erilaiset ostamisen mallit
- Mitä voin ostaa?
- Formaatit, kanavat, taktinen ja brändimainonta
9.30 Ostamisen konkretia
- Ostojärjestelmän livedemo
- CASE: Miten käytännössä hyödynnän ohjelmallista markkinoinnissa?
10.00 Kahvitauko - keskustelua ja verkostoitumista
10.20 Tavoitteet ja strategia
- Mittaaminen, raportointi, reaaliaikaisuus
- Kohdentaminen
- Miten saan vastinetta rahoilleni, eli ohjelmallisen ostamisen liittäminen omaan markkinointiin ja liiketoimintaan konkreettisesti
10.50 Mitä mainostajan tulee ottaa huomioon?
- Näin pääset alkuun
- Case: Ohjelmallisen mokat, opit ja prosessit
- Bränditurvallisuus
11.20 Tiivistelmä ja yhteenveto – Aki Snellman, Ohjelmallisen työryhmän puheenjohtaja (DoubleVerify)
11.50 Tilaisuus päättyy
Ohjelmallisen ostamisen koulutuksen hinta osallistujille: IAB:n ja MARK:n jäsenet 295 € + alv ja ei-jäsenet 350 € + alv.
Ilmoittaudu mukaan tästä! Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää