IAB X DAGMAR koulutus: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat?
Missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointi on oikea ratkaisu ja milloin pitäisi pohtia toisenlaista markkinoinnin keinoa? Miltä vaikuttajamarkkinointi näyttää asiakaspolun harkintavaiheessa tai ostovaiheessa?
Koulutuksessa käsitellään vaikuttajamarkkinointia asiakaspolun vaiheiden kautta. Koulutus antaa paremman ymmärryksen vaikuttajamarkkinoinnin suunnitteluun markkinoinnin peruslainalaisuuksien mukaisesti. Jaamme konkreettisia esimerkkejä eri asiakaspolun ratkaisuista.
Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:
• Missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointia kannattaa erityisesti harkita
• Miten asiakaspolkua voi hyödyntää vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa
• Millä tavoin asiakaspolkuajattelu auttaa tavoitteiden ja mittareiden asetannassa
Kouluttajaesittelyt:
Susanna Öster | Dagmar
Concept Designer & Influencer Strategist Suski on Dagmar Storiesin luova suunnittelija ja strateginen vaikuttaja-asiantuntija. Intohimoinen brändinrakentaja on ollut alalla noin seitsemän vuoden ajan monipuolisissa suunnittelurooleissa. Suskia kiinnostaa vaikuttajamarkkinoinnissa uudenlaiset mahdollisuudet hyödyntää kohderyhmää puhuttelevia henkilöitä vaikuttavuutta lisäävänä tekijänä monikanavaisia sisältöjä suunniteltaessa. Etenkin vastuullisuus, arvopohjainen suunnittelu ja tunnetasolla erottuminen ovat Suskin suunnitteluideologian keskiössä ja näitä teemoja hän mielellään näkisi yhä enemmän brändien sisällöissä, myös vaikuttajamarkkinoinnin osalta.
Heta Vuorinen | Dagmar
Heta on Dagmarin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija. Hän on moniosaaja, jolla löytyy ymmärrystä niin vaikuttajamarkkinoinnista, sisältösuunnittelusta ja -tuotannosta kuin digimainonnastakin. Heta on kiinnostunut erityisesti vaikuttajamarkkinoinnin
mahdollisuuksista luoda aitoja yhteyksiä brändin ja yleisön välille sekä vastuullisuusteemoista vaikuttajavalinnoissa ja sisällöissä.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää