
IAB X DAGMAR koulutus: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat?
Missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointi on oikea ratkaisu ja milloin pitäisi pohtia toisenlaista markkinoinnin keinoa? Miltä vaikuttajamarkkinointi näyttää asiakaspolun harkintavaiheessa tai ostovaiheessa?
Koulutuksessa käsitellään vaikuttajamarkkinointia asiakaspolun vaiheiden kautta. Koulutus antaa paremman ymmärryksen vaikuttajamarkkinoinnin suunnitteluun markkinoinnin peruslainalaisuuksien mukaisesti. Jaamme konkreettisia esimerkkejä eri asiakaspolun ratkaisuista.
Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:
• Missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointia kannattaa erityisesti harkita
• Miten asiakaspolkua voi hyödyntää vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa
• Millä tavoin asiakaspolkuajattelu auttaa tavoitteiden ja mittareiden asetannassa
Kouluttajaesittelyt:
Susanna Öster | Dagmar
Concept Designer & Influencer Strategist Suski on Dagmar Storiesin luova suunnittelija ja strateginen vaikuttaja-asiantuntija. Intohimoinen brändinrakentaja on ollut alalla noin seitsemän vuoden ajan monipuolisissa suunnittelurooleissa. Suskia kiinnostaa vaikuttajamarkkinoinnissa uudenlaiset mahdollisuudet hyödyntää kohderyhmää puhuttelevia henkilöitä vaikuttavuutta lisäävänä tekijänä monikanavaisia sisältöjä suunniteltaessa. Etenkin vastuullisuus, arvopohjainen suunnittelu ja tunnetasolla erottuminen ovat Suskin suunnitteluideologian keskiössä ja näitä teemoja hän mielellään näkisi yhä enemmän brändien sisällöissä, myös vaikuttajamarkkinoinnin osalta.
Heta Vuorinen | Dagmar
Heta on Dagmarin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija. Hän on moniosaaja, jolla löytyy ymmärrystä niin vaikuttajamarkkinoinnista, sisältösuunnittelusta ja -tuotannosta kuin digimainonnastakin. Heta on kiinnostunut erityisesti vaikuttajamarkkinoinnin
mahdollisuuksista luoda aitoja yhteyksiä brändin ja yleisön välille sekä vastuullisuusteemoista vaikuttajavalinnoissa ja sisällöissä.
26.03.2025
Webinaari: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
lue lisää02.04.2025
Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.
lue lisää09.04.2025
Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää