IAB SEMINAARI: DIGI(stä)BISNESTÄ
Tervetuloa mukaan IAB Finlandin digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokaupan streamattavaan livetapahtumaan.
Fokuksessa siis yritysten liiketoiminnan nopea digitalisoituminen post-pandemia maailmassa ja transformaatioon kiinteästi liittyvät teemat kuten markkinoinnin ROI, verkkokauppa sekä verkkokaupan avainmittaristo, digitaaliset asiakaspolut sekä markkinoinnin pelillistäminen. Kiinnostavissa puheenvuoroissa käsitellään kuinka jalkauttaa Growth Hacking -toimintatapoja osaksi yrityksen markkinointia, miten löytää mm. somepalveluista oleelliset tiedot yrityksen digistrategian tukemiseen ja miten verkkokaupan mittaripaljoudesta löydetään juuri ne oikeat mittarit dashboardiin.
13.10 klo 13:00 alkavan tapahtuman lavalle nousevat Sanoma, Dagmar, Playable, Meltwater ja Custobar. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Sanoma.
DIGI(stä)BISNESTÄ -tapahtuma sopii kaikille mainonnan, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen parissa työskenteleville riippumatta siitä, painottuuko oma työrooli kuluttaja- tai b2b-markkinointiin, asiantuntijapalveluiden miyymiseen tai julkaisuliiketoimintaan.
Tapahtuma järjestetään LIVENÄ Tennispalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa kaikille ilmaisen striimin kautta. Olemme rajoittaneet live-tapahtuman lippumäärän noin 50% tilan normaalista kapasiteetista. Tilanteen salliessa saatamme vapauttaa lisää lippuja myyntiin tilaisuuden lähestyessä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.
Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!
Tervetuloa!
Ohjelma
13:00 Kahvit
13:30 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Jaakko Kuivalainen / Sanoma
13:40 Kuinka digitalisoida b2b-liiketoimintaa yhdessä asiakkaiden kanssa - Aapi von Creutlein / Sanoma
14:00 Verkkokaupan liiketoiminnan avainmittarit - Tatu Kuivalahti / Custobar
14:20 Sosiaalinen media digitaalisen strategian tukena - Juri Volama / Meltwater
14:40 IAB Studio: Miten saavutetaan verkkokaupan seuraava askel markkinoinnilla? - Hanna Jerkku / Tietoevry ja Petri Vatanen / Sanoma
15:05 Sitouta yleisösi ja paranna konversiota pelillistämällä sisältöjä - Max Söderholm / Playable & Linda Katila / Oomi Energia
15:25 Kuinka jalkauttaa kasvumarkkinoinnin toimintatavat ketterimmin markkinointiisi? - Heikki Pieniniemi / Dagmar
15:45 Loppusanat Pasi Raassina / IAB Finland & Jaakko Kuivalainen / Sanoma
16:00 -> Vapaamuotoiset afterworkit ja kuohuvaa
11.03.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 3/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää