IAB MIXX Awards gaala
IAB Finland täyttää 2023 Suomessa jo huimat 25 vuotta! Juhlavuoden kunniaksi lanseeraamme uuden, värikkään palkintogaalan MIXX Awardsin, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään saman katon alle riemukkaaseen jälleennäkemiseen.
25. toukokuuta kokoonnumme ensin kaikkien kannalta tärkeän aiheen eli vastuullisuuden äärelle lyhyen seminaarin verran. Keynote-puhujana saamme Scope3:n kertomaan mitä vastuullinen digimainonta pitää sisällään, missä mennään ja mitä toimiala voisi tehdä vastuullisemmin yhteisen tulevaisuuden eteen. Otamme katsauksen Suomen markkinointikentän nykytilaan julkaisemmalla Vastuullinen digimainonta Suomessa -kyselyn tulokset. Paketoimme teeman keskustelemalla vielä markkinointiammattilaisten kanssa kyselyn tuloksista ja miltä tulevaisuus näyttää.
Seminaarin jälkeen pääsemme jakamaan etenkin markkinoinnin tekijöille, mutta tottakai myös teoille palkintoja MIXX Awards -palkintogaalassa.
Lipun hintaan kuuluu alkukahvit, juhlaseminaari, raikas kesäinen illallispöytä sekä juomaliput ja illan viihteestä vastaa suomalainen popyhtye Heroines. Tule mukaan juhlimaan toukokuussa!
Juhlatilaisuus järjestetään ainostaan LIVENÄ ja paikalle ovat tervetulleita niin IAB:n jäsenet kuin kaikki markkinalta.
Pukukoodi: Smart casual / Cocktail
TAPAHTUMA LOPPUUNVARATTU!
JUHLASEMINAARI IAB 25 V
16:00 Ovet auki, rekisteröityminen & kahvitarjoilu
17:00 Tervetuloa - Pasi Raassina, IAB Finland
17:10 Keynote: tarkentuu - Anne Coghlan, Scope3
17:40 Tilannekatsaus Suomen ja Euroopan vastuulliseen digimainontaan - Heidi Blomberg, IAB Finland Vastuullinen digimainonta työryhmä & Mira Vaurula, IAB Finland
18:00 IAB Studio: Kohti vastuullisempaa digimarkkinointia - Haastattelijana Heidi Blomberg. Keskustelemassa Maarit Ruuth (MTV), tarkentuu (Berner), Jenni Heinonen (JCDecaux), Tony Stepanow (Troot) ja Timo Petänen (GroupM).
MIXX AWARDS
18:30 Ruokaa tarjolla
19:00 MIXX Awards palkintogaala starttaa
21:00 Illan esiintyjä Heroines viihdyttää
23:30 Valomerkki
00:00 Juhlat jatkuu muualla
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää