IAB Grand One -seminaari 2013
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Paras verkkomainos & Paras mobiilikampanja: Let the Laplication bring the Northern Lights to the palm of your hand (pdf), Hanna-Mari Talvensaari / Lapin liitto & Laura Mertano / SEK
CASE 1: Let the Laplication bring the Northern Lights to the palm of your hand
Hanna-Mari "Pyry" Talvensaari / Lapin liitto & Laura Mertano / SEK
CASE 2: Postin joulukorttimuistutus mobiilissa
Laura Luoma, Markkinointijohtaja / Itella & Krista Järvinen / Widespace
CASE 3: Nissan Rumble
Sami Viitamäki / TBWA & Anna Karttunen / Nissan
CASE 4: Finnair - Excellence in Global Tactical visibility
Emmi Teräs, Consumer Marketing Manager / Finnair
CASE 5: Comptel - Contextual Intelligence at MWC 2013
Taneli Sippola, Jaakko Soudunsaari / Activeark JWT & Marjo Hellman / Comptel
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää