IAB Finlandin Transparency & Consent Framework -aamu
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Tervetuloa TCF-tietoiskuun ti 9.4.2019 klo 8.30 - 10.15 Sanomataloon.
Viime vuonna käyttöön astunut GDPR toi mukanaan paljon muutostarpeita koko digimarkkinaan.
Yksi vaikeimmista tehtävistä on GDPR:n mukaisen, digitaalisista palveluista kerättyihin lupiin eli konsentteihin liittyvän yhteisen toimintatavan luominen.
IAB Finlandin järjestämässä TCF-tietoiskussa kuullaan ajankohtaista tietoa Transparency & Consent Framework -standardin tämän hetkisestä tilanteesta ja odotettavissa olevista muutoksista, jotka koskevat sekä julkaisijoita että mainostajia myös Suomessa.
Alustajina TCF-aamussa toimivat IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Kokkonen Relevant Digitalista ja Timo Rinne Ilta Sanomista.
Kuulemme myös lyhyen tilannekatsauksen GDPR:n jälkimainingeista. Ajankohtaisia GDPR:n mukaisia ratkaisuja ja tulevia trendejä meille avaa IAB:n Tietosuojaryhmän puheenjohtaja Anna Paimela Iconicsilta.
Tilaisuus on maksuton IAB Finlandin jäsenistölle. Ei-jäsenille seminaarin hinta on 150 € + alv 24 %. Ilmoittaudu mukaan tästä
Tilaisuuteen tulee ilmoittautua perjantaihin 5.4.2019 mennessä.
Ohjelma
8.30 – 9.00 Aamukahvi
9.00 – 9.20 Tietosuojan tilannekatsaus – Anna Paimela, osakas, Iconics Mitä tapahtunut GDPR:n soveltamisen alettua? Muutamia nostoja ajankohtaisista ratkaisuista ja tulevista trendeistä.
9.20 – 10.00 IAB Europe Transparency & Consent Framework (TCF), katsaus standardin kehitykseen ja tulossa oleviin muutoksiin – Timo Rinne, kaupallinen johtaja, Ilta Sanomat ja Petri Kokkonen, toimitusjohtaja, Relevant Digital.
10.00 – 10.15 Kysymyksiä & keskustelua
Mikäli et pääse paikalle, peruthan paikkasi maanantaihin 8.4.2019 mennessä. Peruuttamattomista lipuista veloitamme 50 euroa käsittelykulua.
Paikka Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki.
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää