Icon
IAB Finlandin kevätkokous 2024 Tapahtumat

IAB Finlandin kevätkokous 2024

19.04.2024, 13:00-14:00

Hei IAB:n jäsen, tervetuloa kevätkokoukseen!

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

Jäsenyrityksen voivat esittää kevätkokouksessa myös omia aloitteita. Jos toivot IAB:n keskittyvän johonkin erityisteemaan vuoden 2024, niin ottakaa etukäteen yhteyttä tominnanjohtaja Pasiin (pasi.raassina@iab.fi, 040 5753726).

Tervetuloa mukaan!

Esityslista, IAB Finland ry:n kevätkokous 2024
19.4.2024, klo 13:00 - 14:00 (Teams)
1. Kokouksen avaus

2. Kokouksen puheenjohtajan ja sihteerin valinta sekä kahden pöytäkirjan tarkastajan ja kahden ääntenlaskijan valinta

3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

4. Esityslistan hyväksyminen

5. Vuoden 2023 toimintakertomuksen esittely

6. Vuoden 2023 tilinpäätöksen vahvistaminen ja toiminnantarkastuskertomuksen läpikäyminen sekä vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille

7. Sääntömuutokset

8. IAB Finland ry:n tilintarkastajien valinta vuodelle 2024

9. Aloitteet

10. Muut esille tulevat asiat

11. Kokouksen päättäminen

Ilmoittaudu

 

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää