IAB Finland X YOC/Nostemedia - Industry insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle
Tervetuloa IAB Finlandin ja YOC/Nostemedian yhteiseen Industry Insider -webinaariin! Tässä tapahtumassa pureudumme Attentionin optimointiin ja mittaamiseen, avaten ovia tehokkaampaan markkinointiin ja suurempiin tuottoihin julkaisijoille. Luvassa on tiivis ja informatiivinen aamu, jossa alan asiantuntijat jakavat viimeisimmät näkemyksensä ja tutkimustuloksensa Attentionin eli huomionarvon hyödyistä, mittaamisesta ja käytöstä eri formaateissa. Sokerina pohjalla myös case Telia, jossa pääsemme syventymään Attentioniin suoraan käytännössä.
Mitä osallistuja saa webinaarista:
- Konkreettista tietoa Attention -kyvykkyyksistä ostajille ja julkaisijoille (formaatit, mittaaminen, tulokset)
- Miten saada mainonnan nähnyt reagoimaan (engagement)
- Case-esimerkkejä ja tuloksia oikeista kampanjoista
Tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Ohjelma
09.00 - 09.10 Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Antti Kaiponen | YOC
09.10 - 09.25 Meaning of Technology & AI in advertising - Maximilian Pruscha | YOC
09.25 - 09.40 Attentionin tuomat mahdollisuudet: hyödyt, mittaaminen & formaatit - Harri Virtanen & Mikael Teperi | YOC
09.40 - 10.00 Attention käytännössä: Case Telia - Patrik Hautala | GroupM
10.00 - 10.15 Q&A
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää