Icon
IAB Finland X YOC/Nostemedia - Industry insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle Tapahtumat

IAB Finland X YOC/Nostemedia - Industry insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle

08.02.2024, 9:00-10:15

Tervetuloa IAB Finlandin ja YOC/Nostemedian yhteiseen Industry Insider -webinaariin! Tässä tapahtumassa pureudumme Attentionin optimointiin ja mittaamiseen, avaten ovia tehokkaampaan markkinointiin ja suurempiin tuottoihin julkaisijoille. Luvassa on tiivis ja informatiivinen aamu, jossa alan asiantuntijat jakavat viimeisimmät näkemyksensä ja tutkimustuloksensa Attentionin eli huomionarvon hyödyistä, mittaamisesta ja käytöstä eri formaateissa. Sokerina pohjalla myös case Telia, jossa pääsemme syventymään Attentioniin suoraan käytännössä.

Mitä osallistuja saa webinaarista:

  • Konkreettista tietoa Attention -kyvykkyyksistä ostajille ja julkaisijoille (formaatit, mittaaminen, tulokset)
  • Miten saada mainonnan nähnyt reagoimaan (engagement)
  • Case-esimerkkejä ja tuloksia oikeista kampanjoista

Tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi

Ohjelma
09.00 - 09.10 Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Antti Kaiponen | YOC

09.10 - 09.25 Meaning of Technology & AI in advertising - Maximilian Pruscha | YOC

09.25 - 09.40 Attentionin tuomat mahdollisuudet: hyödyt, mittaaminen & formaatit - Harri Virtanen & Mikael Teperi | YOC

09.40 - 10.00 Attention käytännössä: Case Telia - Patrik Hautala | GroupM

10.00 - 10.15 Q&A

Ilmoittaudu

 

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää