IAB 15-vuotisjuhlaseminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
IAB juhlii suomalaisen verkkomainonnan huikeaa kehitystä ja kasvua!
Luvassa on poikkeuksellisen viihteellinen juhlaseminaari sekä ikimuistoiset jatkot!
Seminaariesitykset ovat katsottavissa Ruudussa!
Seminaarin juontajana toimii tv:stä tuttu Digisetä Antti Isokangas, Ali Consultingista.
13.00 Kuohuvaa & Tervetuloa!
IAB Hallituksen puheenjohtaja Jarkko Kyttänen
IAB Toiminnanjohtaja Birgitta Takala
Guest of Honour: Alain Heureux, President & CEO IAB Europe
13.30 Viihteellinen katsaus Suomen verkkomainonnan historiaan
Toteutus Luoda Production Oy
13.45 Verkkomainonnan status Suomessa NYT!
Seppo Roponen, VP, Consulting, Avaus Consulting
14.15 “The Future Technology and Creativity”
Keynote: Didier Ongena, Western Europe Regional Director, Microsoft Advertising
14.45 “The Future of Digital Advertising”
Keynote: Christian Godske, Head of Digital, MediaCom
15.15 Paneeli: Verkon tulevaisuus 15v. nuorten näkökulmasta
Ville Kormilainen, Päätoimittaja, Suosikki
15.45 Yhteenveto kommentit, kysymykset & seminaarin lopetus
16.00–21.00 Cocktail-tilaisuus ja jatkot ravintola Teatterissa
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää