Icon
Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari Tapahtumat

Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari

08.06.2016, Kinopalatsi, sali 5, Kaisaniemenkatu 2 B

Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Kinopalatsiin kuuntelemaan mobiilimainonnan ja -markkinoinnin asiantuntijoita. Tilaisuudessa julkaistaan IAB:n mobiilityöryhmän laatima infograafi "Miksi mobiilimainontaa?"

Kuulemme aamupäivän aikana uutta tutkimustietoa, siitä miten suomalaiset käyttävät mobiilia. Kansainvälistä näkökulmaa tuo Googlen puheenvuoro aiheenaan miten opit tunnistamaan parhaimmat kaupalliset hetket mobiilissa. Widespacen esityksen aikana kuulet kuinka mobiilissa voi tehdä vaikuttavia brandikampanjoita ja miten perinteisen kohdennuksen sijasta koneoppiminen voi mahdollistaa uusien yleisöjen löytämisen.

OHJELMA

08.30    Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 IAB:n mobiilityöryhmän terveiset
Juho Juhantalo, IAB mobiilityöryhmän puheenjohtaja Industry Manager, Google
09.25 Mobiilin käyttö Suomessa - Sanoman Mobiilitutkimus 2016
Lassi Miettinen, mobiilimainonnan tuotepäällikkö, Sanoma Media Finland
09.45 Kaupan mobiilipalvelut - miten Kesko hyödyntää älypuhelimia kauppa- ja verkkoasioinnissa
Juha Hotti, Head of Mobile, Kesko
10.05 Mobiilin tuomat mahdollisuudet videoalustana
Vanja Drevitski, strategi, Vizeum
10.20 Tauko
10.40 Brand Storytelling
- puheenvuoron alustaa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media
Lolly Mason, Head of Media Partnerships, EMEA, Celtra
11.10 Buying Brand Advertising at Scale
Krista Pohjanlehto, Product Manager, Widespace
11.30 Winning the Mobile Moments that Matter
Erick Arnberg, Performance Solutions Specialist, Nordics, Google
12.00 Tilaisuus loppuu

Tilaisuuden moderaattorina toimii Juho Juhantalo Googlelta.

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu mukaan nyt!

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää