Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari
Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Kinopalatsiin kuuntelemaan mobiilimainonnan ja -markkinoinnin asiantuntijoita. Tilaisuudessa julkaistaan IAB:n mobiilityöryhmän laatima infograafi "Miksi mobiilimainontaa?"
Kuulemme aamupäivän aikana uutta tutkimustietoa, siitä miten suomalaiset käyttävät mobiilia. Kansainvälistä näkökulmaa tuo Googlen puheenvuoro aiheenaan miten opit tunnistamaan parhaimmat kaupalliset hetket mobiilissa. Widespacen esityksen aikana kuulet kuinka mobiilissa voi tehdä vaikuttavia brandikampanjoita ja miten perinteisen kohdennuksen sijasta koneoppiminen voi mahdollistaa uusien yleisöjen löytämisen.
OHJELMA
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.10 | IAB:n mobiilityöryhmän terveiset |
Juho Juhantalo, IAB mobiilityöryhmän puheenjohtaja Industry Manager, Google | |
09.25 | Mobiilin käyttö Suomessa - Sanoman Mobiilitutkimus 2016 |
Lassi Miettinen, mobiilimainonnan tuotepäällikkö, Sanoma Media Finland | |
09.45 | Kaupan mobiilipalvelut - miten Kesko hyödyntää älypuhelimia kauppa- ja verkkoasioinnissa |
Juha Hotti, Head of Mobile, Kesko | |
10.05 | Mobiilin tuomat mahdollisuudet videoalustana |
Vanja Drevitski, strategi, Vizeum | |
10.20 | Tauko |
10.40 | Brand Storytelling - puheenvuoron alustaa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media |
Lolly Mason, Head of Media Partnerships, EMEA, Celtra | |
11.10 | Buying Brand Advertising at Scale |
Krista Pohjanlehto, Product Manager, Widespace | |
11.30 | Winning the Mobile Moments that Matter |
Erick Arnberg, Performance Solutions Specialist, Nordics, Google | |
12.00 | Tilaisuus loppuu |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Juho Juhantalo Googlelta.
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu mukaan nyt!
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää