Icon
Growth Marketing - Tulevaisuuden yleisöt Tapahtumat

Growth Marketing - Tulevaisuuden yleisöt

27.10.2021, 9:00-11:30 , Webinaari

Growth Marketing: Tulevaisuuden yleisöt

Evästeetön maailma on tulossa, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Miten se vaikuttaa markkinoijan arkeen? Entäpä kulmahuoneeseen? Teemana webinaarissa on tulevaisuuden yleisöt ja kohderyhmät.

IAB Finlandin Growth Marketing - Tulevaisuuden yleisöt -tapahtumassa puhutaan yleisöistä ja kohderyhmistä ja niiden tavoittamisesta myös tulevaisuudessa.

Tämä webinaari vastaa kysymyksiin:

  • Miten tulevassa evästeettömässä maailmassa voit tavoittaa oikean kohderyhmän?
  • Miten voit tavoittaa oikean yleisön oikealla hetkellä modernin ulkomainonnan keinoin?
  • Miten voit hyödyntää maailmalla hurjaa kasvua niittävän interaktiivisen television mahdollisuudet?
  • Miten voit varmistaa että brändisi näyttäytyy oikeanlaisessa ympäristössä, oikealle kohderyhmälle?

Digimarkkina elää ja kehittyy jatkuvasti. Muutoksen ytimessä markkinoijan tulee rakentaa yhteistyökumppaneidensa kanssa myös tekniset ratkaisut, joilla markkinointikommunikaatio kanavakohtaisesti omien kohderyhmien kanssa onnistuu vastuullisesti sekä turvallisesti.

Vaatimukset markkinoinnin parissa työskenteleville ovat kovat: tuoteymmärryksen, kilpailukentän ja kohderyhmäosaamisen lisäksi myös markkinoinnin teknisen ymmärryksen sekä käytännön osaamisen tulee olla hyvällä tasolla. Tietotulvan selventäminen on jatkuvaa työtä, jossa myös IAB haluaa olla tukena mm. tämän webinaarin kautta.

Webinaarikattauksessa 27.10. lavalle nousevat Alma, Clear Channel, Digita & MTV ja Channel Factory. Webinaarin pääyhteistyökumppanina on Alma.

Tervetuloa - varaa paikkasi nopeasti!

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi 

Ilmoittaudu

 

Yhteistyössä

PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANI:

Alma

 

Channel Factory
Clear Channel
Mediatalo Keskisuomalainen Digita

Ohjelma

09:00 Webinaarin avaus - Pasi Raassina / IAB & Sampo Koskinen / Alma

09:10 Usein kysyttyjä kysymyksiä evästeettömästä maailmasta - Janne Muhonen / Alma

09:35 Heartbeats – lentoaseman EKG: kuka, missä, milloin? - Sara Riipinen / Clear Channel

10:00 Tauko 5 min

10:05 Televisio kehittyy yksisuuntaisesta interaktiiviseksi – esimerkkejä kuinka uudet HybridiTV:tä hyödyntävät kehittyneen mainonnan ratkaisut voivat luoda kasvua - Juha Ourila / Digita & Saku Sahramies / MTV

10:30 Brand Safetyn ja Brand Suitabilityn välttämättömyys mainostajalle - Jaakko Rautanen / Channel Factory

10:55 Tulevaisuuden paikalliset yleisöt - Maija Syyrakki / Mediatalo Keskisuomalainen

11:30 Webinaari päättyy

Tilaisuuden host

Pasi Raassina Sampo Koskinen

Pasi Raassina / IAB Finland
Toiminnanjohtaja

Pasi on vetänyt IAB Finlandia jo muutaman vuoden rautaisella, mutta rennolla otteella.

Sampo Koskinen / Alma
Markkinointijohtaja, Alma Mediaratkaisut

Sampo vastaa Alma Median palveluiden ja medioiden mainosratkaisuiden markkinoinnista. Vapaa-ajallaan hän ulkoilee 5-vuotiaan Lola-cockerspanielin kanssa ja soittaa kitaraa ja muita soittimia vaihtelevalla menestyksellä.

Puhujat

Janne Muhonen, Alma Sara Riipinen
Janne Muhonen / Alma
Development Manager, Media Sales

Janne on työskennellyt monipuolisesti digimedian parissa jo yli 25 vuotta erilaisissa kehitystehtävissä. Häntä on aina kiehtonut tutkia uusia mahdollisuuksia ja mallintaa niitä hyötykäyttöön, koska vain muutos on pysyvää.

Alma Media on voimakkaasti uudistuva, digitaaliseen mediaan ja palveluihin keskittyvä yhtiö. Rakennamme kestävää kasvua mediasta palveluihin tarjoten sisältöjä ja palveluja, jotka hyödyttävät käyttäjiä arjessa, työssä ja vapaa-ajalla.

Sara Riipinen / Clear Channel
Tuotepäällikkö

Sara toimii Clear Channelilla lentoasemamedian tuotepäällikkönä. Ulkomainonnassa upeinta on hänen mielestään yleisöjen inspirointi ja ilahduttaminen, johon lentoasema uniikkina ympäristönä tuo oman kiehtovan silauksensa.

Clear Channel on osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Clear Channel tarjoaa valtakunnan laajimman ja tavoittavimman digitaalisen mainosverkoston mainostajan käyttöön. Tavoitamme suuret yleisöt tehokkaasti ja nopeasti – nyt myös kohderyhmälähtöisen kampanjasuunnittelun keinoin.

Valtakunnallinen portfoliomme rakentuu monenlaisista uniikeista mainosympäristöistä ja se on hyödynnettävissä useisiin markkinoinnin tarpeisiin. Tarjoamme ratkaisut joilla tavoitat, aktivoit kuluttajia ja rakennat brändiä.

Juha Ourila

Juha Ourila / Digita
Business Developer

Juha Ourila toimii Digita Oy:lla Videopalveluiden Business Developerina vastaten mm. uusasiakashankinnasta, datasta ja analytiikasta ja 5G broadcast hankkeesta.

Digita on digitaalisen infrastruktuurin ja palveluiden tarjoaja sekä maan suurin riippumaton tietoliikennemastojen omistaja. Yhtiö omistaa ja operoi Suomen johtavaa valtakunnallista maanpäällistä televisio- ja radioverkkoa, toimii antenniverkon maksu-tv-operaattorina, sekä kehittää tulevaisuuden broadcasting-palveluja. Digitan tietoliikennepalveluita ovat privaattiverkot, sisäpeittoratkaisut, tietoliikenteen kattopaikkojen hallintapalvelut sekä esineiden internet (IoT) ja konesalipalvelut. Palveluita tarjotaan mediayhtiöille, kuluttajille, matkapuhelinoperaattoreille, teollisuudelle, infrastruktuuriyhtiöille sekä kiinteistöjen omistajille.

Saku Sahramies / MTV
Director, Ad Product Development

Saku on vuosien varrella kehittänyt laaja-alaisesti sekä TV-lähtöisä että digitaalisia mainostuotteita. Erityisenä kiinnostuksen kohteena onkin löytää uusia keinoa tuoda TV-mainonnan sekä digitaalisen mainonnan parhaat puolet yhteen. Saku työskentelee Nordic-yksikössä, joka kehittää tulevaisuuden mainostuotteita sekä MTV:lle että Ruotsin TV4:lle.

MTV on suomalainen mediayhtiö, jonka juuret ulottuvat tv-toiminnan alkuvuosikymmeniin 1950-luvun Suomessa. Pienestä toimijasta on kasvanut mediayhtiö, joka viihdyttää, uutisoi ja luo elämyksiä ajasta ja paikasta riippumatta. MTV3, Sub ja AVA ovat koko kansan tuntemia maksuttomia tv-kanavia ja mtv-palvelu tarjoaa MTV:n suosituimmat ohjelmat katsottaviksi verkossa. Maksullisia ohjelmasisältöjä – elokuvia, sarjoja, lastenohjelmia ja urheilua – voi puolestaan katsoa ilman mainoskatkoja C Moren suoratoistopalvelussa sekä C Moren maksu-tv-kanavilla. MTV:n omistaa Telia Company AB.

Jaakko Rautanen Maija Syyrakki
Jaakko Rautanen / Channel Factory
Director, Finland

Jaakko Rautanen on kokenut digitaalisen median ja liikkuvan kuvan osaaja jolla on yli vuosikymmenen kokemus online videon ja lineaarisen televisiomainonnan parista muun muassa Smartclipiltä ja TV5:ltä. Digitaalisuuden vastavoimana off-line aika kuluu vaimon & 2 lapsen sekä ystävien parissa. Häneen voi myös törmätä aamuisella crossfit-tunnilla tai iltaveneilyllä Helsingin lähisaaristosta.

Channel Factory is a global technology and data platform that maximizes both performance efficiency and contextual suitability, delivering contextual performance for advertisers on YouTube. (Our advertising company gets you the advantage.)

Maija Syyrakki / Mediatalo Keskisuomalainen
Myyntijohtaja, Meks

Maija vastaa Mediatalo Keskisuomalaisen suurasiakasmyynnistä.
Hänellä on parinkymmenen vuoden kokemus mediasta, myynnistä ja mediatoimistotyöskentelystä. Maija rakastaa asiakastyötä, nauttii muutoksen tekemisestä ja innostuu liiketoiminnan kehittämisestä.
Vapaa-ajalla Maija ulkoilee ja joogaa mielellään. Ruuanlaittokin kiinnostaa (vähintään kerran viikossa).

Mediatalo Keskisuomalainen on yksi maan suurimmista suomalaisista mediataloista. Yhtiö kehittyy kovaa vauhtia digitaalisen median puolella, niin ulkomainonnassa kuin verkkomedioiden osalta.
Keskisuomalainen Oyj on vahva alueellinen toimija, jonka verkostosta pystyy rakentamaan skaalautuvasti palvelevan kokonaisuuden suuriin ja pieniin tarpeisiin.

Ilmoittaudu

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää