Digitaalisen markkinoinnin peruskoulutus Dip DigM
Kurssi antaa valmiudet digitaalisen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnittelemiseen ja toteuttamiseen. Se sopii kaikille median ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa digimainonnan ja -markkinoinnin osaamistaan. Kurssin suorittaneet saavat käyttää Dip DigM -tutkintonimikettä.
IDM-koulutusohjelmassa opiskelu suoritetaan pääosin verkko-opiskeluna oman tutorin johdolla, opiskelijalle parhaiten sopivaan aikaan. Useimmat opiskelijamme suorittavat tutkinnon oman työn ohella. Kurssi koostuu 16 moduulista ja opetuskielenä on englanti. Koulutus kestää vuoden, ja sen aikana järjestetään 3 lähiopetuspäivää Helsingin keskustassa. Kurssin aikana suoritetaan kaksi kirjallista tehtävää ja tentti, jotka ovat edellytys kurssin läpäisemiselle.
Koulutus järjestetään vuosittain. Seuraava kurssi alkaa 28.1.2019.
Lisätiedot koulutuksesta
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää