Icon
Digimarkkinoijan sertifiointiohjelma Tapahtumat

Digimarkkinoijan sertifiointiohjelma

21.08.2019

Digimarkkinoijien sertifiointiohjelma on tarkoitettu kaikille markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville riippumatta asemasta organisaatiossa. Voit olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja.

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi alan ammattilaisilta vaaditaan jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB:n Digimarkkinoijan sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen päivittyy ammattilaisten tasolle. Sertifikaatin suorittaneilla on valmius pysyä mukana nopeassa digikehityksessä ja ymmärtää laajemmin digimarkkinoinnin mahdollisuuksia ja hyötyjä omaan työhön.

Lisätiedot sertifiointiohjelmasta IAB:n sivuilla.

Seuraavat sertifiointiohjelmat:

21.8.2019 Introtilaisuus klo 9.30-12.00 Saranen Consulting, Innopolis 1, Tekniikantie 12, Espoo
2.10.2019 Koe klo 10.00-12.30 Saranen Consultingin tiloissa

30.10.2019 Introtilaisuus klo 9.30-12.00 Saranen Consulting, Innopolis 1, Tekniikantie 12, Espoo
11.12.2019 Koe klo 10.00-12.30 Saranen Consultingin tiloissa

Huom! Muualta kuin pk-seudulta tulevat voivat osallistua introtilaisuuteen etänä webinaarin kautta.

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää