Icon
Blogiseminaari Tapahtumat

Blogiseminaari

11.12.2014, A-lehdet, Risto Rytin tie 33

Miltä näyttää Suomen blogikenttä? Millaisten blogien ja yhteisöjen kautta voi löytää juuri oikeanlaisen yleisön? Miten syntyy menestyksekäs blogiyhteistyö?

IAB Finlandin sosiaalisen median työryhmä valmistelee Blogiyhteistyön opasta, joka julkaistaan blogiseminaarin yhteydessä 11.12. Oppaassa käsitellään suomalaista blogikenttää, blogiyhteistyön eri muotoja ja erityisesti käytännön askelia menestyksekkään yhteistyön syntymiseksi: strategiaa, mittaamista, sopimista ja seurantaa. Opas antaa myös vinkkejä B2B-blogiyhteistyön tekemiseen ja bloggaajatapahtuman järjestämiseen.

Opas julkaistaan torstaina 11.12. IAB Finlandin blogiseminaarin yhteydessä. Aamupäiväseminaarissa esitellään oppaan sisältöä sekä kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja niin markkinoijilta, blogiyhteisöiltä kuin bloggaajilta. Mukana seminaarissa ovat mm. A-lehdet, Lumene ja Blogirinki Media.

Ohjelma

08.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
09.00 Tervetuloa, Blogiyhteistyön oppaan julkistaminen
09.20 Yhteisöt ja mainonta
Saija Heikinheimo myyntijohtaja, mediamyynti, A-lehdet
09.35 Ansaintamahdollisuudet bloggaajille ja mediataloille
Petri Pekki johtaja, digitaalinen media, A-lehdet
09.50 Blogiyhteistyö osana monimediakampanjaa. Case Lumene puhdistustuotteet
Satu Laakso, Head of Marketing, Lumene
10.20 Monipuolista sisältömarkkinointia itsenäisissä blogeissa.
Laura Hakanen, toimitusjohtaja, Blogirinki Media ja Hanna Pilli-Sihvola, bloggaaja, Hannan soppa -blogi
10.50 Paneelikeskustelu: Blogiyhteistyön mahdollisuudet ja haasteet
11.30 Tilaisuus päättyy

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv. 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv. 24 %).

Seminaarin yhteistyökumppanina toimii A-lehdet.

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää