Big Data -aamupäivä
Mitä Big Data on ja miten sitä hyödynnetään mainonnan kohdentamisessa? Miten tietomassat saavat median ja mainostajan työn tuottavammaksi?
Tervetuloa IAB Finlandin Big Data -aamupäivään perjantaina 6.6. Alma-taloon!
Ohjelma:
8.30 Fonecta-aamukahvit, verkostoitumista
9.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
9.10 IAB Finlandin Big Data -työryhmän oppaan julkistus, Johanna Lehtonen, Big Data -työryhmän pj, Mediareaktori
9.35 Laadukas data ja kohdentamisen hyöty kampanjoissa, Merja Pyhälä, kehityspäällikkö, Alma Diverso
10.00 Big Data analytiikka-alusta osana markkinoinnin kokonaisratkaisua, Mikko Hakala, Head of Business IT, Fonecta Enterprise Solutions
10.35 Big Data – From Hype to Insights and Results, Håvard Kvalheim, Project Director, Polaris Media
11.10 Kysymyksiä ja keskustelua
11.20 Tilaisuus päättyy
Tapahtuma on ilmainen. Peruuttamattomista poisjäänneistä veloitamme kuitenkin seminaarin hinnan, 50 euroa. Peruutus on tehtävä viimeistään keskiviikkona 4.6. klo 16 mennessä osoitteeseen minna.vehmas@iab.fi.
TILAISUUS ON TÄYNNÄ! Voit halutessasi ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistusviestin mikäli paikkoja vapautuu.
11.03.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 3/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää