Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta.
Miksi ilmoittautua?
Koulutuksen aluksi avataan mikä Snapchat on, ketkä sitä Suomessa käyttävät ja millaisia mahdollisuuksia Snapchat tarjoaa mainostajille tavoittaa käyttäjät huomiota herättävästi.
Tämän jälkeen Sinut perehdytetään mainosten hallinnan työkalun (Ads Managerin) käyttöön.
Koulutus sisältää erilaisia vinkkejä ja käytännön tietoa Snapchatissa mainostamisesta. Webinaarissa saat oppeja Snapchat-kampanjan perustamiseen sekä lisätyn todellisuuden linssin tekemiseen. Koulutuksessa käydään läpi myös case-esimerkkejä, joissa Snapchat-mainontaa on hyödynnetty menestyksekkäästi.
Mitä opit?
Tämä koulutustilaisuus tarjoaa sinulle käytännön oppeja Snapchatista ja mainosten hallinnan (Ads Managerin) käytöstä. Opit perustamaan brandi kampanjan ja tekemään lisätyn todellisuuden (AR) linssin, jota hyödyntää mainonnassa.
Koulutusinfoa:
- Koulutus on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä koulutuksen jälkeen
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Ohjelma:
9.00-9.15 Snapchatin tilanne Suomessa ja mainonnan mahdollisuudet
9.15- 9:30 Brandikampanjan perustamisen ABC
09.30-10.15 Näin rakennat itse AR -linssin
10.00-10.15 Q&A
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää