Icon
Sisältömarkkinoinnin Deep Dive 02/21 Oppaat

Yhteistyössä Dagmar Stories & Dagmar Drive: Sisältömarkkinoinnin Deep Dive

Onko sisältömarkkinoinnin johtaminen johdonmukaista ja kirkasta? Kuinka monelle sisältömarkkinointi on keino liidien hankkimiseen, rakennetaanko sillä brändin harkintaa – vai keräävätkö markkinoijat sillä asiakkaistaan omaa dataa?

Tässä materiaalissa on 18.2.2021 julkistettu sisältömarkkinoinnin Deep Dive -tutkimus: löydöksissä on mukana yllätys jos toinenkin! Tutkimus on Dagmar Driven, Dagmar Storiesin ja IAB Finlandin yhteinen, ja siihen vastasi 46 markkinointipäättäjää pääosin suurista suomalaisista markkinointiorganisaatioista.

Sisältömarkkinoinnin Deep Dive -tutkimus kertoo, käytetäänkö naapurisi markkinointiputiikissa teknologiaa ja työkaluja sisältömarkkinoinnin tehostajina. Lisäksi saat näkymän, ohjaavatko muiden arkea selkeät tavoitteet ja millaisia ne ovat. Entä miten muut mittaavat onnistumistaan?

Näin kattavaa kokonaiskuvaa et saa muualta: lataa siis alta sisältömarkkinoijan vuoden tärkein tutkimusmateriaali ja suunnittele sen tuella oman sisältömarkkinointisi kehityskohdat vuodelle 2021

Dagmar

Dagmar Drive

Dagmar Stories

Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.

Lataa opas tästä