Icon
Näin käsikirjoitat markkinoinnin automaation osaksi markkinointistrategiaa 30 päivässä Koulutukset & tapahtumat

04.11.2020Näin käsikirjoitat markkinoinnin automaation osaksi markkinointistrategiaa 30 päivässä

virtuaalinen

Tämä virtuaalinen kurssi on tarkoitettu sinulle, jos:

  1. Olet vasta harkitsemassa markkinoinninautomaation käyttöönottoa
  2. Olet jo satsannut markkinoinninautomaatioon, mutta epäröit sen hyödyllisyyttä
  3. Jos sinulla on ekosysteemi ja haluat varmistaa sen aukottomuuden
  4. Jos olet toimialalla, jossa kaikki muistuttavat toisiaan ja haluavat erottautua
  5. Mietit markkinoinnin investointeja ja ROI-suhdetta

Kolmen viikon virtuaalisella kurssilla käydään hyvin käytännönläheisesti läpi prosessi, jonka kautta voit saavuttaa mitattavia tuloksia ja rakentaa toimivat digitaaliset ostopolut sekä toteuttaa tuloksellisen digistrategian ilman sitoutumista mihinkään teknologiaan.

Oppimisen tueksi saat käyttösi ja yrityksesi hyödyksi digitaalisen työkirjan.

Koulutus sopii sinulle, joka olet digimarkkinoinnin parissa työskentelevä ammattilainen ja erityisesti jos työskentelet digitaalisten asiakaspolkujen parissa. Jos työhösi liittyy teemat #asiakaspolku #asiakashankinta #asiakaspysyvyys, kurssi on juuri sinulle.

”Autan markkinointi- ja myyntiammattilaisia rakentamaan datakeskeisiä asiakaspolkuja mitattavan asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Näin yritys voi keskittyä liikevaihdon kasvattamiseen ilman pelkoa jatkuvasti kohoavista asiakashankintakustannuksista tai asiakaskadosta” - kouluttaja Jouni Koistinen

Mitä me käsikirjoitamme?

Valmennamme sinut käsikirjoittamaan digitaalisen asiakaspolun, jotta voit lanseerata ja optimoida luottamuksella. Käymme läpi yhdeksän vaiheisen prosessin, jossa rakennat yhden asiakaspolun valitsemastasi sisältöteemasta, joka voi olla tuote tai palvelu. Työmalli on teknologiavapaa eli emme kirjoita “järjestelmälle” vaan teemme tämän sinun tulevalle asiakkaalle.

Näihin kysymyksiin vastaamme valmennuksen aikana:

  1. Miten löydät oikean yleisön ja “hakusanat” asiakaspolulle?
  2. Miten rakennat “täydellisen tarjouksen” ja asiakaslupauksen?
  3. Miten hyödynnät "tuoteportaita" asiakaspolun arvon myymisessä?
  4. Miten rakennat liidimagneetin käsikirjoituksen ja funnelin?
  5. Missä asiakaspolun vaiheissa hyödynnät automaatiota?
  6. Miten käsikirjoitat digitaalisen asiakaspolun: ostofunnel, mainonta, sosiaalinen media, video, email, reta?
  7. Missä vaiheessa liikennettä (oma, ansaittu, ostettu) ja promootiota käytetään?
  8. Miten myynti hyväksyy tai hylkää asiakkaan?
  9. Miten lasket asiakaspolun toimivuuden ja tuoton?

Koulutus koostuu 3 webinaarista ja välitehtävistä:

1. Starttiwebinaari ke 4.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Kurssin & työkirjan esittely
  • Miten kiteyttää palvelun kohderyhmä?
  • Kuinka luoda oikeanlainen viesti tai tarjous oikealle kohderyhmälle?
  • Ohjeistus kotitehtävään, jonka jokainen tekee omasta tuotteestaan, palvelustaan tai yrityksestään

2. Valmennuspäivä ke 11.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Käydään läpi tehtävät kohta kohdalta
  • Q&A
  • Kohdat 4-9 kysymyksistä

3. Tuloswebinaari ke 25.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Käydään läpi jokaisen osallistujan kotitehtävien lopputulemaa & sparrataan ryhmänä toinen toisiamme

HINNAT

IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 850 € + alv
Ei-jäsenet 1000 € + alv

Early bird -hinnat syyskuun loppuun mennessä ilmoittautuneille:

IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 750 € + alv
Ei-jäsenet 900 € + alv

 

KOULUTTAJA

Kouluttajana toimiva Jouni Koistinen, Coco Invest Oy, on toiminut yli 30-vuotta mainostoimistoyrittäjänä ja digimarkkinoinnin innovaattorina. Digiä Jouni on tehnyt koko internetin ajan.

"Tämän konseptin olen kehittänyt 4A:n ympärille ja rakentanut siihen selkeät yhdeksän askelta; Miten käsikirjoittaa sekä lanseerata yrityksen digikonsepti hyvällä markkinoinninautomaatiolla ilman teknistä jargonia?"

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma lue lisää
Katso IAB:n uusimmat kurssit lue lisää
IDM-tutkinto lue lisää
KOULUTUKSET
Näin käsikirjoitat markkinoinnin automaation osaksi markkinointistrategiaa 30 päivässä 04.11.2020

Kolmen viikon virtuaalisella kurssilla käydään hyvin käytännönläheisesti läpi prosessi, jonka kautta voit saavuttaa mitattavia tuloksia ja rakentaa toimivat digitaaliset ostopolut sekä toteuttaa tuloksellisen digistrategian ilman sitoutumista mihinkään teknologiaan.

lue lisää

01.06.2020

IDM Award in Digital Marketing

Tämä online-kurssi sopii erinomaisesti sinulle, joka olet uusi markkinointialalla tai jo hieman kokemusta omaavana etsit keinoja vahvistaa nykyistä osaamistasi.

lue lisää

01.06.2020

IDM Award in Behavioral Economics

Tällä online-kurssilla keskitytään tarkastelemaan, miten psykologiset, sosiaaliset kognitiiviset ja tunneperäiset tekijät vaikuttavat ihmisen taloudelliseen päätöksentekoon.

lue lisää

01.06.2020

IDM Award in Data & Analysis

Tämä online-kurssi soveltuu kaikille markkinointiviestinnän alalla työskenteleville, jotka haluavat oppia analysoimaan myynti- ja markkinointidataa.

lue lisää

20.10.2020

Smart Marketing - Tunnetko asiakkaasi?

Syksyn Smart Marketing -webinaari tuo digimarkkinaan selkeyttä, oppeja sekä myös ns. varmoja juttuja tulevaisuutta varten. Kaikkien muutosten keskellä on vaikea sanoa mitään varmaa, mutta ainakin markkinoijan oman datan hyödyntäminen, digitaalinen asiakasymmärrys ja kontekstuaalisuus ovat niitä kuuluisia varmoja heppoja tulevaisuudessa ja pääsevät siis täysin aiheesta tapahtuman agendalle.

lue lisää