Icon
IDM Award in Behavioral Economics Koulutukset & tapahtumat

01.06.2020IDM Award in Behavioral Economics

IDM – Institute of Data & Marketing

IDM on lontoolainen markkinointialan oppilaitos, jonka arvostettuja koulutuksia IAB Finland ainoana toimijana Suomessa tarjoaa. Koulutukset käsittävät laadukkaita yhden aihealueen kursseja sekä kattavia diplomitutkintoja. Opiskelun tavoitteena on tukea markkinoinnin ammattilaisia sekä markkinoijia heidän uransa alkuvaiheessa ja antaa valmiudet toimia alalla myös kansainvälisellä tasolla.

Award in Behavioral Economics

Tällä online-kurssilla keskitytään tarkastelemaan, miten psykologiset, sosiaaliset kognitiiviset ja tunneperäiset tekijät vaikuttavat ihmisen taloudelliseen päätöksentekoon. Jokaisen markkinoinnin parissa työskentelevän tulisi käydä tämä kurssi! Kurssilla opit seuraavat asiat:

  • Miten käyttäytymistaloustieteen perusteita voidaan hyödyntää markkinoinnissa
  • Miten “EAST” –tarkastelumalli auttaa ennustamaan käyttäytymisen muutosta
  • Miksi data toimii paremmin kuin kuluttajien mielipiteet
  • Millä prosessilla käyttäytymistaloustiede tekee markkinoinnista toimivampaa

Kurssi suoritetaan online-kurssina ja sen voi aloittaa milloin tahansa.

Lue lisää kurssista

Hinta

IAB:n jäsenet 515 €

IAB:n ei-jäsenet 570 €

Lisätiedot

pasi.raassina@iab.fi
040 575 3726

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu lähettämällä alla olevat tiedot englanniksi osoitteeseen qualifications@theidm.com sekä cc:ksi pasi.raassina@iab.fi:

  • Your title, first and last names
  • Job title/position
  • Company name (please indicate if IAB member)
  • Address and telephone number
  • Email address (to be used for study correspondence)
  • The payer of the bill and billing address (company VAT number)
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma lue lisää
Katso IAB:n uusimmat kurssit lue lisää
IDM-tutkinto lue lisää
KOULUTUKSET
Enemmän irti datasta 29.09.2021

Koulutuksessa käydään läpi markkinoinnin analytiikan tilannetta ja sen tarjoamia mahdollisuuksia markkinoinnin ammattilaisille. Kurssin tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja oman yrityksen tilanteen tunnistamiseen ja datan hyödyntämisen kehittämiseen.

lue lisää

29.09.2021

Enemmän irti datasta

Koulutuksessa käydään läpi markkinoinnin analytiikan tilannetta ja sen tarjoamia mahdollisuuksia markkinoinnin ammattilaisille. Kurssin tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja oman yrityksen tilanteen tunnistamiseen ja datan hyödyntämisen kehittämiseen.

lue lisää

27.10.2021

Growth Marketing - Tulevaisuuden yleisöt

Evästeetön maailma on tulossa, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Miten se vaikuttaa markkinoijan arkeen? Entäpä kulmahuoneeseen? Teemana webinaarissa on tulevaisuuden yleisöt ja kohderyhmät.

lue lisää