Icon
KonversiO-Optimistit, jakso 7: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli ratkaisee Podcast

KonversiO-Optimistit, jakso 7: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli ratkaisee

16.06.2020

Kaupallinen yhteistyö RADLY

Keskustelemme tässä jaksossa myynnin ja markkinoinnin saumattomasta yhteistyöstä. Mitkä asiat ovat avainasemassa?

IAB:n Miran kanssa keskustelemassa studiossa on RADLYltä Emma Lehtovaara ja Emman lisäksi IAB:n ikioma Pasi Raassina! 

Mistä palasista koostuu myynnin ja markkinoinnin yhteistyö? Miksi se ei aina toimi ja miten sitä voisi parantaa? Jaksossa keskustellaan muun muassa johtamisen, mittareiden ja viestinnän vaikutuksesta saumattomaan yhteistyöhön myynnin ja markkinoinnin välillä. 

Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

"Markkinoinnin ja myynnin väliin on jäänyt kammottava aukko, jota markkinoinninautomaatiolla pyritään paikkaamaan" - Emma Lehtovaara

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!

Tämän jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme RADLY.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



podcastdigimarkkinointiKonversiO-OptimistitIAB StudiopodcastingvodcastdigiaudiovastuullisuusmarkkinointiteknologiaJCDecauxretail medialuovuusluovuusekstraDOOHverkkokauppa

30.05.2025

IAB Insider: New Life of the Living Room – mitä suomalainen katsoo?

Tervetuloa uuden IAB Insider jakson pariin. Tästä starttaa IAB Podcastien 3. tuotantokausi! Tässä jaksossa sukelletaan syvälle olohuoneeseen – tai tarkemmin sanottuna sen ruutuun. Aiheena on televisiomainonnan tulevaisuus ja Connected TV:n (CTV) kasvava merkitys suomalaisessa mediamaisemassa.

lue lisää

23.05.2025

IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää