Icon
KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä Podcast

KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä

20.12.2021

Henrik Hahtovirta, Pasi Raassina ja Lars Schulman

Kaupallinen yhteistyö Salesforce

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä.

KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian liiketoiminnan mittavasta transformaatiohankkeesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.

Jaksossa IAB-Pasin kanssa ovat keskustelemassa Henkka eli Henrik Hahtovirta digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asioinnin johtaja Fennialta ja Lasse eli Lars Schulman markkinoinnin- ja verkkokaupparatkaisujen johtaja, Salesforcelta.

Fennia on aloittanut suuren transformaatiohankkeen ja Henkka on tullut IAB Podcastiin kertomaan mitä heillä on tekeillä. Hän antaa Lassen kanssa myös vinkkejä, mitä kannattaa ottaa huomioon markkinointiteknologian kyvykkyyksien uudistamisessa

  • Fennian mittava transformaatio-ohjelma ja teknologiakumppani Salesforce
  • Mitä Fennia haluaa muutoksella saavuttaa?
  • Mitkä tekijät takaavat hyvän muutoshankkeen?
”Muutos ei tule koskaan olemaan näin hidasta, mitä se on tänä päivänä”

Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



18.10.2022

IAB Studio: Videomarkkinoinnin osuus markkinoinnissa kasvaa ennätyksellisen kovaa vauhtia

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Miran kanssa Aki Ronkainen Smartclipiltä ja Jussi Lehtonen Henkivakuutusyhtiö Kalevalta. Tässä jaksossa Mira, Aki ja Jussi keskustelevat videomainonnan kasvusta markkinoinnissa.

lue lisää

04.10.2022

IAB Studio: somekanavien salat 1/2 - TikTok, Snapchat ja Jodel

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana Ira Vihma Improve Medialta, Joona Haatainen Trootilta ja Riina Ahonen Httpoolilta. Tässä jaksossa puhutaan erilaisista sosiaalisen median kanavista, kuten Jodelista, TikTokista ja Snapchatista. Pasi selvitti myös mikä uusi markkinoille pompannut ilmiö, BeReal, oikein on.

lue lisää

13.09.2022

IAB Studio: Sisältömarkkinointi ja kuumat trendit

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Miran vieraana Ria Vaahto Sanomalta ja Martti Penttilä dentsulta. Tässä jaksossa Ria ja Martti tuovat terveisiä maailmalta sisältömarkkinoinnin seminaareista. Mitä sisältömarkkinoinnille kuuluu ja minkälaisia trendejä maailmalla on nähtävissä.

lue lisää

01.07.2022

IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus

IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.

lue lisää