Icon
Konversi0-0ptimistit: Television matka tavallisesta päätelaitteesta mediaympäristöksi Podcast

Konversi0-0ptimistit: Television matka tavallisesta päätelaitteesta mediaympäristöksi

05.12.2022

Kaupallinen yhteistyö Digita

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä.

Konversi0-0ptimistien toisen kauden seitsemännessä jaksossa Pasilla on vieraana kaksi Juhaa. Juha Halmesvaara dentsulta ja Juha Ourila Digitalta. Pasi ja Juhat keskustelevat television muutoksesta ja matkasta olohuoneen tavallisesta päätelaitteesta kokonaiseksi mediaympäristöksi.

Mitä uutta Smart TV tuo markkinoijalle ja miten TV lähetystekniikka on muuttunut tähän mennessä ja tulee muuttumaan tulevaisuudessa? TV:n muuttuminen vuorovaikutteiseksi antaa uusia mahdollisuuksia mainostajalle osallistaa katsoja mukaan esimerkiksi ohjelman mainostauolla. Näin voidaan tarjota katsojalle lisätietoa tai aktivointeja. Mitä mahdollisuuksia tai haasteita tässä on?

Kuuntele mielenkiintoinen jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



podcastdigimarkkinointiKonversiO-OptimistitIAB StudiopodcastingvodcastdigiaudiovastuullisuusmarkkinointiteknologiaJCDecauxretail medialuovuusluovuusekstraDOOHverkkokauppa

30.05.2025

IAB Insider: New Life of the Living Room – mitä suomalainen katsoo?

Tervetuloa uuden IAB Insider jakson pariin. Tästä starttaa IAB Podcastien 3. tuotantokausi! Tässä jaksossa sukelletaan syvälle olohuoneeseen – tai tarkemmin sanottuna sen ruutuun. Aiheena on televisiomainonnan tulevaisuus ja Connected TV:n (CTV) kasvava merkitys suomalaisessa mediamaisemassa.

lue lisää

23.05.2025

IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää