
Tarjolla digimarkkinoinnin näköalapaikka - Ota digitaalisen markkinoinnin ekosysteemi haltuun!
Verkkomarkkinoinnin etujärjestö IAB Finland ry hakee markkinointihenkistä tiimityöskentelijää viimeistään 7.1.2014 alkaen. Tämän sosiaalisen ja avoimen hyvän tyypin työkenttään kuuluu mm. tapahtumakonseptin kehittäminen sekä monipuoliset markkinoinnilliset tehtävät.
Arvostamme Sinussa:
- Ennakkoluulotonta ja avointa suhtautumista nopeatempoiseen toimistotyöhön
- Hyvää tiimityöskentely- ja projektinhallintakykyä
- Office- ja kuvankäsittelyohjelmien erinomaista osaamista
- Verkkojulkaisujärjestelmän sekä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen osaamista
- Sosiaalisen median kanavien hyvää tuntemusta ja hallintaa
- Kokemusta tapahtumajärjestelystä ja -markkinoinnista
- Järjestötoiminnan ja media-alan tuntemusta
- Halua ja innostuneisuutta oppia uutta.
IAB Finland tarjoaa:
- Paikan digitaalisen markkinoinnin keskiössä: Digimarkkinoinnin kehittymisen seuraamisen lähietäisyydeltä sekä uusimpien ilmiöiden havaitsemisen ensimmäisten joukossa
- Huikeat verkostoitumismahdollisuudet kaikkien keskeisimpien digitaalisen markkinoinnin yritysten ja asiantuntijoiden kanssa
- Mielenkiintoiset ja vaihtelevat työtehtävät
- Keskeisen sijainnin Helsingin ydinkeskustassa
- Mahdollisuuden myös 4-päiväiseen työviikkoon.
Kyselyihin vastaa toiminnanjohtaja Birgitta Takala.
Lähetä ansioluettelo sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen 15.11.2013 mennessä birgitta.takala(at)iab.fi. Paikka täytetään vuoden määräaikaisena työsuhteena heti sopivan henkilön löydyttyä.
01.07.2022
IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus
IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.
lue lisää23.06.2022
IAB Jäsenesittely: Meltwater ja Noora Suni
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Meltwater ja Noora Suni
lue lisää14.06.2022
Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.
lue lisää07.06.2022
Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset
IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita
lue lisää