Icon
Tarjolla digimarkkinoinnin näköalapaikka - Ota digitaalisen markkinoinnin ekosysteemi haltuun! IABlogi

Tarjolla digimarkkinoinnin näköalapaikka - Ota digitaalisen markkinoinnin ekosysteemi haltuun!

24.10.2013

Verkkomarkkinoinnin etujärjestö IAB Finland ry hakee markkinointihenkistä tiimityöskentelijää viimeistään 7.1.2014 alkaen. Tämän sosiaalisen ja avoimen hyvän tyypin työkenttään kuuluu mm. tapahtumakonseptin kehittäminen sekä monipuoliset markkinoinnilliset tehtävät.

Arvostamme Sinussa:

  • Ennakkoluulotonta ja avointa suhtautumista nopeatempoiseen toimistotyöhön
  • Hyvää tiimityöskentely- ja projektinhallintakykyä
  • Office- ja kuvankäsittelyohjelmien erinomaista osaamista
  • Verkkojulkaisujärjestelmän sekä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen osaamista
  • Sosiaalisen median kanavien hyvää tuntemusta ja hallintaa
  • Kokemusta tapahtumajärjestelystä ja -markkinoinnista
  • Järjestötoiminnan ja media-alan tuntemusta
  • Halua ja innostuneisuutta oppia uutta.

IAB Finland tarjoaa:

  • Paikan digitaalisen markkinoinnin keskiössä: Digimarkkinoinnin kehittymisen seuraamisen lähietäisyydeltä sekä uusimpien ilmiöiden havaitsemisen ensimmäisten joukossa
  • Huikeat verkostoitumismahdollisuudet kaikkien keskeisimpien digitaalisen markkinoinnin yritysten ja asiantuntijoiden kanssa
  • Mielenkiintoiset ja vaihtelevat työtehtävät
  • Keskeisen sijainnin Helsingin ydinkeskustassa
  • Mahdollisuuden myös 4-päiväiseen työviikkoon.

Kyselyihin vastaa toiminnanjohtaja Birgitta Takala.
Lähetä ansioluettelo sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen 15.11.2013 mennessä birgitta.takala(at)iab.fi. Paikka täytetään vuoden määräaikaisena työsuhteena heti sopivan henkilön löydyttyä.

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

10.12.2025

Pelimainonnan nykytila ja trendit Suomessa 2025 -kysely

Haluamme kartoittaa, missä pelimainonta Suomessa tällä hetkellä menee ja mitä trendejä on nousemassa. Pelimainonta kattaa sekä mobiilipelien mainospaikat, pelien sisäiset mainosratkaisut että e-urheilun.

lue lisää

10.12.2025

Digitaalisten ulkomainospintojen kartta

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä on koonnut kattavan kartan, joka kokoaa yhteen työryhmään kuuluvien yritysten kaikki digitaaliset ulkomainospinnat. Kartan avulla voit selata, rajata ja hakea mainospintoja toimijoiden, kaupunkien sekä ulkomainospintojen ominaisuuksien mukaan.

lue lisää

04.12.2025

Tekoäly sosiaalisen median markkinoinnissa: Milloin ja miten sen käyttö pitäisi merkitä?

Tekoälystä on tullut markkinoijan oikea ja vasen käsi nopeammin kuin kukaan on osannut ennustaa. Se toimii usein huomaamattomasti taustalla ja auttaa optimoimaan sosiaalisen median kampanjoita. Mutta mitä tapahtuu, kun tekoäly ei ole enää vain apuväline, vaan näkyvä osa mainossisältöjä? Pitääkö tästä kertoa kuluttajille ja jos pitää, niin miten?

lue lisää

27.11.2025

IAB Insider: Miten Tokmanni laajentaa retail median markkinoille ja haastaa perinteisen mediakentän?

Kauppa ei enää tee katetta pelkästään myymällä tuotteita vaan yhä useampi ketju alkaa kaupallistaa myös kaupan dataa, asiakaskohtaamisia ja myymäläympäristöjä. Jaksossa opit, millaisia mahdollisuuksia avoin retail media tarjoaa kaupan toimijoille ja miten brändit voivat tavoittaa kuluttajia hyödyntämällä kaupan ostosdataa. Jakson vieraina ovat retail-median konkari Janne Lehtinen Aller ReTALEsta ja Tokmannin kaupallinen johtaja Veli-Pekka “VeePee” Ääri.

lue lisää