Tarjolla digimarkkinoinnin näköalapaikka - Ota digitaalisen markkinoinnin ekosysteemi haltuun!
Verkkomarkkinoinnin etujärjestö IAB Finland ry hakee markkinointihenkistä tiimityöskentelijää viimeistään 7.1.2014 alkaen. Tämän sosiaalisen ja avoimen hyvän tyypin työkenttään kuuluu mm. tapahtumakonseptin kehittäminen sekä monipuoliset markkinoinnilliset tehtävät.
Arvostamme Sinussa:
- Ennakkoluulotonta ja avointa suhtautumista nopeatempoiseen toimistotyöhön
- Hyvää tiimityöskentely- ja projektinhallintakykyä
- Office- ja kuvankäsittelyohjelmien erinomaista osaamista
- Verkkojulkaisujärjestelmän sekä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen osaamista
- Sosiaalisen median kanavien hyvää tuntemusta ja hallintaa
- Kokemusta tapahtumajärjestelystä ja -markkinoinnista
- Järjestötoiminnan ja media-alan tuntemusta
- Halua ja innostuneisuutta oppia uutta.
IAB Finland tarjoaa:
- Paikan digitaalisen markkinoinnin keskiössä: Digimarkkinoinnin kehittymisen seuraamisen lähietäisyydeltä sekä uusimpien ilmiöiden havaitsemisen ensimmäisten joukossa
- Huikeat verkostoitumismahdollisuudet kaikkien keskeisimpien digitaalisen markkinoinnin yritysten ja asiantuntijoiden kanssa
- Mielenkiintoiset ja vaihtelevat työtehtävät
- Keskeisen sijainnin Helsingin ydinkeskustassa
- Mahdollisuuden myös 4-päiväiseen työviikkoon.
Kyselyihin vastaa toiminnanjohtaja Birgitta Takala.
Lähetä ansioluettelo sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen 15.11.2013 mennessä birgitta.takala(at)iab.fi. Paikka täytetään vuoden määräaikaisena työsuhteena heti sopivan henkilön löydyttyä.
23.04.2024
IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta
lue lisää23.04.2024
IAB Studio: Retail Median mahdollisuudet ja tulevaisuuden näkymät 2/2
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta
lue lisää08.04.2024
IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto
lue lisää05.04.2024
High Impact ja video valtaavat perinteiset display mainonnan muodot
Digitaalinen mainonta kokee murroksen, kun useat merkittävät toimijat siirtävät budjettejaan pois perinteisistä display-mainosmuodoista. Samaan aikaan kasvaa tarve mainosmuodoille, jotka tarjoavat brändeille parempaa vaikuttavuutta, laajempia mainospintoja ja mahdollisuuden mitata kampanjoiden vaikuttavuutta (attention). Siirtyminen kohti high impact ja videopohjaisia mainoksia merkitsee myös irtautumista perinteisistä kampanjoiden mittaus- ja vaikutusmetriikoista.
lue lisää