Icon
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland IABlogi

REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland

08.04.2025 | iab

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin kehityksen ytimessä. Yhdistämme eri toimijat – mediat, toimistot, mainostajat ja teknologia-alan asiantuntijat – ja tarjoamme puolueetonta tietoa, koulutuksia ja vaikuttamismahdollisuuksia nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Nykyisen Toiminnanjohtajan siirtyessä uusien haasteiden pariin etsimme uutta Toiminnanjohtajaa viemään toimialaa ja yhteisöämme eteenpäin.

Toiminnanjohtajan roolissa:

  • Johdat IAB Finlandin päivittäistä toimintaa ja varmistat strategian toteutumisen yhdessä hallituksen kanssa
  • Vastaat jäsenyhteisön kasvusta ja jäsenkokemuksen kehittämisestä
  • Johdat ja inspiroit nelihenkistä tiimiämme
  • Toimit keskeisenä vaikuttajana sidosryhmissä, viranomaisyhteistyössä ja kansainvälisessä IAB-verkostossa
  • Edistät alan yhteisiä tavoitteita, organisoit toimialan voimia ja luot rakentavia kumppanuuksia kilpailun keskellä
  • Vastaat toiminnan taloudesta, hallinnosta ja toiminnan kehittämisestä
  • Suunnittelet ja johdat työryhmiä, tapahtumia sekä koulutuksia, jotka tarjoavat jäsenille ajankohtaista osaamista ja tietoa

Odotamme sinulta:

  • Vahvaa kokemusta digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin alalta – esimerkiksi mediasta, toimistoista tai mainostajilta
  • Kykyä toimia menestyksekkäästi monien sidosryhmien kanssa, myös tilanteissa joissa vaaditaan neuvottelutaitoja ja pelisilmää
  • Näkemystä datan ja teknologian kehityksestä sekä intoa edistää niiden hyödyntämistä alalla
  • Kokemusta projektien ja tiimien johtamisesta – kykenet organisoimaan ja priorisoimaan kokonaisuuksia tehokkaasti
  • Ymmärrystä yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja esimerkiksi tietosuojakysymyksiin liittyvästä sääntelystä
  • Sujuvaa viestintä- ja esiintymiskykyä suomeksi ja englanniksi
  • Uteliaisuutta ja ennakkoluulottomuutta – seuraat kv-kehitystä ja tuot oppeja Suomeen
  • Pitkäjänteisyyttä ja sitoutumista – haluat rakentaa alan tulevaisuutta yhdessä jäsentemme kanssa

Tarjoamme sinulle:

  • Merkityksellisen johtotehtävän, jossa vaikutat koko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin kenttään
  • Näköalapaikan kansainvälisessä IAB-verkostossa ja mahdollisuuden vaikuttaa alan kehitykseen niin Suomessa kuin kansainvälisesti
  • Mahdollisuuden työskennellä tiiviissä, osaavassa ja sitoutuneessa tiimissä
  • Joustavan ja itsenäisen roolin, jossa pääset kehittämään toimintaa ja kokeilemaan uutta
  • Toimiston Helsingin keskustassa sekä joustavat etätyömahdollisuudet

Kiinnostuitko?

Seuraavaksi haluaisimme tutustua sinuun ja osaamiseesi. Haethan tehtävää alla olevan linkin kautta viimeistään 30.4.2025 mennessä. Laita mukaan CV, lyhyehkö hakukirje ja palkkapyyntösi. Emme odota hakuajan loppuun, vaan aloitamme haastattelut välittömästi.

HAE PAIKKAA

Lisätietoa tehtävästä antaa Wanted Groupin Senior Headhunter Matti Cornér +358 400 799355 ja Senior Headhunter Tapani Tuohimaa +358 40 585 3068.

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää

28.10.2025

IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet

Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.

lue lisää

26.09.2025

IAB Insider: Attention pintaa syvemmältä – miksi huomio ratkaisee mediamainonnassa?

Digitaalinen mainonta elää murrosta, jossa pelkkä näkyvyys ei enää riitä. Markkinoijat ja mediatoimistot etsivät entistä tarkempia keinoja mitata, miten mainokset todella vaikuttavat yleisöön. Tässä keskustelussa nousee esiin yksi termi ylitse muiden: attention. Mutta mitä attention oikeastaan tarkoittaa, miksi se on noussut puheenaiheeksi juuri nyt ja millaista lisäarvoa se tuo mediaostamiseen?

lue lisää

23.09.2025

Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari

Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.

lue lisää