Icon
Mira Vaurula on IAB Finlandin uusi Head of Business Development IABlogi

Mira Vaurula on IAB Finlandin uusi Head of Business Development

07.01.2020

Kuva: Saara Autere

Mira Vaurula aloittaa 7.1.2020 IAB Finlandin palveluksessa tittelillä Head of Business Development. Hän vastaa muun muassa IAB:n koulutus- ja tapahtumaliiketoiminnan kehittämisestä sekä liiketoiminnan tuloksesta. Vaurula siirtyy IAB:n palvelukseen seitsemän Sanoma-vuoden jälkeen.

Sanomilla hän on työskennellyt mm. Product Manager - ja Development Manager -tehtävissä ja omaa siten kokonaisvaltaisen osaamisen digitaaliseen mainonnan ja markkinoinnin kentästä. IAB:lle Vaurula tuo oman ammattillisen osaamisen lisäksi aktiivista ja eteenpäinkatsovaa asennetta.

- Odotan suurella mielenkiinnolla uusia haasteita. On hienoa päästä jatkamaan saman alan parissa, mutta nyt uudesta näkökulmasta. IAB on tuttu jo vuosien takaa ja olenkin ehtinyt Sanomalla osallistumaan niin seminaareihin, työryhmiin kuin IDM-koulutusohjelmaankin. IAB:n missio digimainonnan kentän rikkauden säilyttämiseksi on mielestäni erittäin tärkeä ja jatkossa pääsen ylpeydellä edistämään samaa hienoa tavoitetta, Vaurula kertoo.

Toivotamme uuden osaajamme lämpimästi tervetulleeksi iloiseen ja aikaansaavaan IAB Finland -perheeseen!

12.02.2025

Heidi Blomberg aloittanut IAB Finlandilla – Hanna Karta vahvistaa tiimiä

IAB Finlandilla on tapahtunut merkittäviä muutoksia organisaation ytimessä.

lue lisää

06.02.2025

Miksi et voi olla huomioimatta Retail mediaa vuonna 2025?

Muistaako kukaan viime vuodelle ennustettuja mediatrendejä ja "ennusteita"? Todennäköisesti suurin osa osaisi sanoa AI:n, mutta mitä muuta? Kuinka monelle trendille tai ennusteelle annetaan aito mahdollisuus toteutua yhden vuoden aikana - nopeasti ohi menevässä vuodessa.

lue lisää

06.02.2025

Pelimainonnan myytinmurtajat osa 2

Pelimainonnan ympärillä pyörii edelleen sitkeitä myyttejä, jotka eivät vastaa tämän päivän digitaalisen pelaamisen todellisuutta. Vaikka gaming-mainonta on jo vakiinnuttanut paikkansa tehokkaana markkinointikanavana, monet brändit saattavat yhä aliarvioida sen monipuolisuuden ja kohderyhmien laajuuden. Pelaaminen ei ole enää vain nuorten harrastus, eikä pelimainonta rajoitu vain tiettyihin genreihin tai alustoihin. Tässä artikkelissa jatkamme yleisten harhaluulojen purkamista ja tuomme esiin pelimainonnan kehittyviä mahdollisuuksia, jotka tarjoavat brändeille entistä tehokkaampia tapoja tavoittaa ja sitouttaa yleisöjä.

lue lisää

23.01.2025

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti uudistuu – pysy ajan tasalla muuttuvassa maailmassa

Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.

lue lisää