Icon
Jäsentyytyväisyys korkealla IABlogi

Jäsentyytyväisyys korkealla

25.06.2015

IAB Finland teetti loppukeväästä 2015 jäsenkyselyn, jossa kartoitettiin mielipiteitä menneestä toiminnasta ja toiveita tulevista teemoista.

Kyselyn tulokset lämmittävät mieltä: 92 prosenttia vastaajista oli tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä IAB Finlandin toimintaan.

Erityisen tärkeinä jäsenistössä koettiin seminaarit, oppaat ja suositukset sekä verkostoitumismahdollisuudet. Jatkossa toivoitte entistä enemmän lyhyitä tiiviitä seminaareja sekä vapaamuotoisempia tilaisuuksia. Kiitos kaikista ideoista ja kehitysehdotuksista!

Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin kolme lippupakettia Finnair Skywheeliin. Onnetar suosi Tanja Lindholmia, Miia Suonviertä ja Antti Tolvasta.

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää