Interact Paris lähestyy

IAB Europen vuosittainen Interact-kongressi kerää yhteen maanosan digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ammattilaiset. Tänä vuonna tapahtuma valtaa Pariisin 20.–21.5.
Pariisin keväässä on luvassa mielenkiintoisia puhujia, ajankohtaisia seminaareja sekä palkintojenjakoja.
Lähde mukaan Suomen delegaatioon! IAB Finlandin jäsenenä saat 25 % alennusta kongressilipusta. Lisätietoja ja alennuskoodi: lotta.heikkeri(at)iab.fi.
Interact Paris pähkinänkuoressa:
- 2 päivää.
- Yli 30 luentoa ja seminaaria.
- Yli 500 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ammattilaista ja päätöksentekijää.
- Osallistujia 32 maasta.
- Puhujia muun muassa seuraavista yrityksistä: BuzzFeed, ComScore, Criteo, Dailymotion, Ebuzzing, Facebook, IBM, Microsoft, myThings, Nieslen, nugg.ad, Performics, Unruly ja Videology
Tarkemmat tiedot ohjelmasta täältä.
05.11.2025
REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.
lue lisää28.10.2025
IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet
Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.
lue lisää26.09.2025
IAB Insider: Attention pintaa syvemmältä – miksi huomio ratkaisee mediamainonnassa?
Digitaalinen mainonta elää murrosta, jossa pelkkä näkyvyys ei enää riitä. Markkinoijat ja mediatoimistot etsivät entistä tarkempia keinoja mitata, miten mainokset todella vaikuttavat yleisöön. Tässä keskustelussa nousee esiin yksi termi ylitse muiden: attention. Mutta mitä attention oikeastaan tarkoittaa, miksi se on noussut puheenaiheeksi juuri nyt ja millaista lisäarvoa se tuo mediaostamiseen?
lue lisää23.09.2025
Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari
Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.
lue lisää