
Interact Paris lähestyy
IAB Europen vuosittainen Interact-kongressi kerää yhteen maanosan digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ammattilaiset. Tänä vuonna tapahtuma valtaa Pariisin 20.–21.5.
Pariisin keväässä on luvassa mielenkiintoisia puhujia, ajankohtaisia seminaareja sekä palkintojenjakoja.
Lähde mukaan Suomen delegaatioon! IAB Finlandin jäsenenä saat 25 % alennusta kongressilipusta. Lisätietoja ja alennuskoodi: lotta.heikkeri(at)iab.fi.
Interact Paris pähkinänkuoressa:
- 2 päivää.
- Yli 30 luentoa ja seminaaria.
- Yli 500 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ammattilaista ja päätöksentekijää.
- Osallistujia 32 maasta.
- Puhujia muun muassa seuraavista yrityksistä: BuzzFeed, ComScore, Criteo, Dailymotion, Ebuzzing, Facebook, IBM, Microsoft, myThings, Nieslen, nugg.ad, Performics, Unruly ja Videology
Tarkemmat tiedot ohjelmasta täältä.
09.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2
Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?
lue lisää02.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1
Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.
lue lisää28.04.2025
IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
lue lisää25.04.2025
KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa
KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.
lue lisää