Icon
Interact Paris lähestyy IABlogi

Interact Paris lähestyy

22.04.2014

IAB Europen vuosittainen Interact-kongressi kerää yhteen maanosan digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ammattilaiset. Tänä vuonna tapahtuma valtaa Pariisin 20.–21.5.

Pariisin keväässä on luvassa mielenkiintoisia puhujia, ajankohtaisia seminaareja sekä palkintojenjakoja.

Lähde mukaan Suomen delegaatioon! IAB Finlandin jäsenenä saat 25 % alennusta kongressilipusta. Lisätietoja ja alennuskoodi: lotta.heikkeri(at)iab.fi.

Interact Paris pähkinänkuoressa:

  • 2 päivää.
  • Yli 30 luentoa ja seminaaria.
  • Yli 500 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ammattilaista ja päätöksentekijää.
  • Osallistujia 32 maasta.
  • Puhujia muun muassa seuraavista yrityksistä: BuzzFeed, ComScore, Criteo, Dailymotion, Ebuzzing, Facebook, IBM, Microsoft, myThings, Nieslen, nugg.ad, Performics, Unruly ja Videology

Tarkemmat tiedot ohjelmasta täältä.

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää