Icon
Interact Paris lähestyy IABlogi

Interact Paris lähestyy

22.04.2014

IAB Europen vuosittainen Interact-kongressi kerää yhteen maanosan digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ammattilaiset. Tänä vuonna tapahtuma valtaa Pariisin 20.–21.5.

Pariisin keväässä on luvassa mielenkiintoisia puhujia, ajankohtaisia seminaareja sekä palkintojenjakoja.

Lähde mukaan Suomen delegaatioon! IAB Finlandin jäsenenä saat 25 % alennusta kongressilipusta. Lisätietoja ja alennuskoodi: lotta.heikkeri(at)iab.fi.

Interact Paris pähkinänkuoressa:

  • 2 päivää.
  • Yli 30 luentoa ja seminaaria.
  • Yli 500 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ammattilaista ja päätöksentekijää.
  • Osallistujia 32 maasta.
  • Puhujia muun muassa seuraavista yrityksistä: BuzzFeed, ComScore, Criteo, Dailymotion, Ebuzzing, Facebook, IBM, Microsoft, myThings, Nieslen, nugg.ad, Performics, Unruly ja Videology

Tarkemmat tiedot ohjelmasta täältä.

18.11.2022

Videomainonnalla menee kovaa Euroopassa ja Suomessa

IAB Europe julkaisee vuosittain AdEx Bencmark raportin, joka mittaa ja arvioi Euroopan digitaalisen mainonnan panostuksia kattaen kaikkiaan 28 eri markkinaa. Tästä täydessä AdEx raportissa kuvataan eri formaattien ja kanavien vaikutukset Euroopan digitaaliseen mainontaan, joka päätyi 30,5 prosentin vuotuiseen kasvuun vuonna 2021. Euroopan koko digitaalisen mainonnan panostukset olivat vuonna 2021 92 miljardia euroa.

lue lisää

15.11.2022

IAB Jäsenesittely: Aste Helsinki ja Teemu Martikainen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Aste Helsinki ja Teemu Martikainen

lue lisää

01.11.2022

Miten julkaisija voi aloittaa brand safety -työn?

Bränditurvallisuus eli brand safety on ollut digitaalisessa mainonnassa puheenaiheena jo vuosia. Sen tärkeys on vain korostunut viime vuosien tapahtumien - maailmanlaajuisen pandemian sekä Ukrainassa sodittavan sodan – takia. Varsinkin uutismediat ovat joutuneet arvioimaan tarkasti millaisessa sisällössä on sopivaa näyttää mainontaa, ja onko asiassa niin sanottuja harmaan sävyjä. Toinen tärkeä alue bränditurvallisuuden kannalta ovat palvelut, joissa sisältö on kävijöiden itse tekemää ja julkaisemaa, kuten myynti-ilmoitukset, blogit, vlogit yms., jotka kaikessa runsaudessaan voivat olla aivan laidasta laitaan; erittäin turvallista, tai erittäin haitallista brändeille.

lue lisää

24.10.2022

Brand Safetyn customointi mainostajaa varten

IAB Finlandin Mainonnan laatu -työryhmä toteuttaa syksyn aikana bränditurvallisuuteen liittyviä infograafeja, joiden tarkoitus on antaa mainostajille, toimistoille sekä julkaisijoille konkreettisia vinkkejä siitä, miten Brand Safetyn kanssa päästään konkreettisesti liikkeelle.

lue lisää