Icon
IDM-tutkintojen nimet uudistuvat IABlogi

IDM-tutkintojen nimet uudistuvat

04.02.2014

IAB Finland kouluttaa digimarkkinoinnin huippuosaajia kansainvälisessä IDM-koulutusohjelmassa. Sertifikaattitasoista digitaalisen markkinoinnin koulutusta on järjestetty vuodesta 2007 alkaen yhteistyössä Englannin johtavan markkinointi-instituutin IDM Digital Marketingin kanssa.

IAB:n tarjoamien koulutusten nimet ovat muuttuneet alkuvuodesta 2014. Aiemmin The IDM Certificate in Digital Marketing (Cert DigM) -tutkinnon nimellä kulkenut koulutusohjelma on nykyään The Professional Diploma in Digital Marketing. Vuoden mittaiseen koulutusohjelmaan osallistuneet ja tutkinnon suorittaneet voivat käyttää Dip DigM -nimikettä. Koulutus antaa valmiudet digitaalisen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnittelemiseen ja toteuttamiseen. Se sopii kaikille median ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa verkkomainonnan ja -markkinoinnin osaamistaan.

Dip DigM tai entisellä nimellä Cert DigM -tutkinnon suorittaneet voivat kehittää digimarkkinoinnin taitojaan edelleen koulutusohjelmassa, jonka uusi nimi on The Post Graduate Diploma in Digital Marketing (PG Dip DigM). Aiemmin IDM Diploma in Digital Marketing (Dip DigM) -nimellä tunnettu koulutusohjelma on suunnattu markkinoinnin päättäjille, jotka ovat vastuussa digitaalisen ja integroidun markkinoinnin suunnittelusta, hallinnoinnista ja resursoinnista.

Lisätietoa laadukkaista koulutuksista voit lukea täältä!

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää