Icon
IDM-tutkintojen nimet uudistuvat IABlogi

IDM-tutkintojen nimet uudistuvat

04.02.2014

IAB Finland kouluttaa digimarkkinoinnin huippuosaajia kansainvälisessä IDM-koulutusohjelmassa. Sertifikaattitasoista digitaalisen markkinoinnin koulutusta on järjestetty vuodesta 2007 alkaen yhteistyössä Englannin johtavan markkinointi-instituutin IDM Digital Marketingin kanssa.

IAB:n tarjoamien koulutusten nimet ovat muuttuneet alkuvuodesta 2014. Aiemmin The IDM Certificate in Digital Marketing (Cert DigM) -tutkinnon nimellä kulkenut koulutusohjelma on nykyään The Professional Diploma in Digital Marketing. Vuoden mittaiseen koulutusohjelmaan osallistuneet ja tutkinnon suorittaneet voivat käyttää Dip DigM -nimikettä. Koulutus antaa valmiudet digitaalisen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnittelemiseen ja toteuttamiseen. Se sopii kaikille median ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa verkkomainonnan ja -markkinoinnin osaamistaan.

Dip DigM tai entisellä nimellä Cert DigM -tutkinnon suorittaneet voivat kehittää digimarkkinoinnin taitojaan edelleen koulutusohjelmassa, jonka uusi nimi on The Post Graduate Diploma in Digital Marketing (PG Dip DigM). Aiemmin IDM Diploma in Digital Marketing (Dip DigM) -nimellä tunnettu koulutusohjelma on suunnattu markkinoinnin päättäjille, jotka ovat vastuussa digitaalisen ja integroidun markkinoinnin suunnittelusta, hallinnoinnista ja resursoinnista.

Lisätietoa laadukkaista koulutuksista voit lukea täältä!

18.06.2024

Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023

IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.

lue lisää

18.06.2024

IAB Jäsenesittely: Martin Kokholm ja AudienceProject

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Martin Kokholm ja AudienceProject

lue lisää

17.06.2024

IAB Jäsenesittely: Idlis ja Mikko Kivistö

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Idlis ja Mikko Kivistö

lue lisää

14.06.2024

IAB Studio: Erotu joukosta pelimainonnalla

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studioon päästettiin pelimainonnan ammattilaisia: Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Patrik Hautala GroupM:ltä ja Stina Backman Telialta.

lue lisää