
Tulossa: Miten tehdä tuloksellista blogiyhteistyötä?
Miten käynnistää tuloksellinen ja kaikkia hyödyttävä yhteistyö bloggaajan kanssa? Miltä näyttää Suomen blogikenttä? Miten valita juuri oikeanlainen blogi ja yhteistyön muoto?
IAB Finlandin sosiaalisen median työryhmä on valmistelemassa menestyksekkään blogiyhteistyön opasta. Markkinoijille suunnattu opas esittelee Suomen blogikenttää ja -kulttuuria, kertoo erilaisista yhteistyön muodoista ja antaa vinkkejä yhteistyön käynnistämiseen.
Opas julkaistaan luvuittain IABlogissa syksyn mittaan. Työryhmä toivoo kommentteja lukuihin niin markkinoijilta kuin bloggaajilta. Kommenttien perusteella hiotut tekstit julkaistaan loppuvuodesta sähköisenä oppaana blogiseminaarin yhteydessä.
Seuraa IAB Finlandia Facebookissa, Twitterissä tai LinkedInissä, niin saat IABlogin päivitykset suoraan somevirtaasi!
09.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2
Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?
lue lisää02.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1
Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.
lue lisää28.04.2025
IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
lue lisää25.04.2025
KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa
KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.
lue lisää