Icon
IAB Jäsenesittely: Valitut Palat ja Nora Mallat IABlogi

IAB Jäsenesittely: Valitut Palat ja Nora Mallat

17.05.2022 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Valitut Palat ja Nora Mallat

 

 Nora Mallat, Digital Business Manager

Kerro Nora hieman Valituista Paloista sekä myös itsestäsi?

Valitut Palat on perinteikäs kustannustalo, jonka kustannustuotteet ovat osa maailmanlaajuista Reader’s Digest -tuoteperhettä. Valitut Palat-tuotteiden kustantajana ja markkinoijana Suomessa, Pohjoismaissa ja Baltiassa toimii CIL Suomi Oy ja kansainvälinen CIL Group. Suomessa tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa Valitut Palat ja Meidän Suomi -lehdet, tietokirjat, Kirjavaliot, musiikkikokoelmat ja Valitut Palat Collection -erikoistuotteet. TV ja Verkkokauppa ovat voimakkaasti kasvavia myyntikanavia perinteisen suoramarkkinoinnin ohella.


Olen viihtynyt kehittämässä digitaalista liiketoimintaa Valituille Paloille jo 10 vuotta ja pitänyt monipuolisesta roolista johon sisältyy sekä alustakehitystä, myyntiä, markkinointia että sisällönkehitystä.


Vapaa-aika kuluu tällä hetkellä paljon mökkityömaalla, sekä luovaa kirjoittamista opiskellessa. Perheeseeni kuuluu kaksi melkein aikuista lasta, mies ja havannankoira.

Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?

Mielenkiintoisia seminaareja ja digitaalisen markkinoinnin uusia tuulia. Mielellään myös verkostoitumista muiden samojen asioiden parissa työskentelevien kanssa. Aina on mukava vaihtaa ajatuksia ja ideoita ja oppia uutta.

Mitä Valitut palat aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Meillä on vahvaa asiakasosaamista jo kymmenien vuosien ajalta. Perinteisen suoramarkkinoinnin osaamisemme on tuonut toimivia elementtejä myös digitaaliseen maailmaan.

Mitkä ovat Valittujen palojen tärkeimmät asiat ja fokusalueet vuonna 2022?

Voimakkaasti kasvava drtv-myynti ja siihen liittyvä digitaalinen kampanjointi.

Kevät on jo pitkällä ja kiireiset viikon ovat edessä ennen kesälomia - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Minä palaudun parhaiten kun pääsen tekemään konkreettisesti käsilläni jotain. Talvella se voi olla kutomista tai vaikka tapetointia, keväällä pihatöitä.

22.05.2024

Alma Media tarjoaa ohjelmallisen mainonnan tilannekatsauksen: Näin Suomi bidaa vuonna 2024

Alman vuoden 2024 alussa toteutettu Näin Suomi bidaa -kyselytutkimus on jälleen saanut paljon huomiota valottaessaan ohjelmallisen mainonnan tilan Suomen markkinoilla. Kyselyyn vastasi yli sata ohjelmallista mainontaa ammattimaisesti toteuttavaa henkilöä, kattavasti niin mediatoimistoista kuin mainostajan trading deskeissä.

lue lisää

22.05.2024

IAB Jäsenesittely: Kuuki ja Ulla Ristkari-Ryynänen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Kuuki ja Ulla Ristkari-Ryynänen

lue lisää

16.05.2024

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 7 % kasvussa vuonna 2023

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2023 oli 56,1 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua oli noin 7 %.

lue lisää

08.05.2024

Datan laadun arviointi: Tekniikoita ja käytäntöjä

Data on nykyaikaisen liiketoiminnan valuutta, ja sen laatu on kriittinen tekijä menestyksen kannalta. Datan arvo määräytyy pitkälti sen laadun kautta, ja jotta siitä saadaan maksimaalinen arvo, tulee sitä hallita tehokkaasti. Näin datan hallinnasta tulee prosessi, joka mahdollistaa organisaation datan hyödyntämisen strategisessa päätöksenteossa ja liiketoiminnan tulosten parantamisessa sen eri prosessien kautta, kuten markkinoinnin ja myynnin.

lue lisää