
IAB Jäsenesittely: OIKIO ja Hanna Länsivuori
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa OIKIO ja Hanna Länsivuori.
|
Hanna Länsivuori, Toimitusjohtaja |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
OIKIO on useita Vuoden Toimisto palkintoja voittanut AI-avusteinen digimarkkinoinnin, datan ja analyytikan kasvutoimisto. Vahvuutemme on tuloksellisen digimarkkinoinnin tekemisessä, jonka tavoitteena on tuottaa alan parasta asiakastyytyväisyyttä. Panostamme omien AI-työkalujen rakentamiseen, joilla mahdollistamme kasvua, skaalautumista ja kannattavuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa.
Olen Hanna, OIKIOn toimitusjohtaja ja toiminut digiliiketoiminnan parissa lähes koko työurani ajan. Olen saanut olla rakentamassa digitaalisia kyvykkyyksiä ja toimintoja eri toimialoilla useissa yhtiöissä, kuten Aller Mediassa, Tallink Siljalla, Fenniassa ja Stockmannilla ennen nykyistä tehtävääni. Minua kiehtoo ihmiset ja ilmiöt, uudistuminen ja innovaatiot. Haluan löytää tapoja tuottaa lisäarvoa, miten tehdä asioita älykkäämmin ja tehokkaammin kuin aiemmin muuttuvassa ympäristössä.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Odotamme innolla uusia kohtaamisia ja verkostoitumista koko IAB yhteisön kanssa. Haluamme oppia muilta ja tuoda omia oppejamme hyötykäyttöön.
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Haluamme tuoda vahvaa osaamistamme ja näyttöjä digimarkkinoinnin tuloksellisuudesta, joka lähtee liiketoiminnan tavoitteista ja mittareista. Tuomme vahvaa datan ja analytiikan osaamista sekä AI ja automaatio caseja ja ratkaisuja.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Minulle parasta palautumista on aika klassiset samat asiat, joista koko Suomi maailman onnellisimpana kansana on myös tunnettu. Viikoittainen liikunta, luonnossa liikkuminen, sauna, uinti, riittävästä unesta huolehtiminen ja tietysti palautumista ja hyvää oloa edistävä ruokavalio. Perhe, ystävät ja juhlat ovat myös tärkeitä palauttajia. Kiireisinä työpäivinä hermosto lähtee helposti ylikierroksille ja se voi vaikuttaa myös yöuniin. Somen selaaminen iltaisin pitää ylikierrokset yllä, joten yritän välttää sitä. Oma hermostoni rauhoittuu parhaiten säännöllisellä liikunnalla ja rauhoittamalla loppuilta puhelin vapaaksi.
20.05.2025
Vastuullisuus markkinoinnissa – välttämättömyys vai kilpailuetu?
Viime vuosina vastuullisuus on noussut yhdeksi kuumimmista puheenaiheista yritysmaailmassa – eikä syyttä! Se ei ole enää vain trendisana, vaan strateginen valinta, joka vaikuttaa niin brändiin, asiakassuhteisiin kuin yrityksen pitkän aikavälin menestykseen. Mutta mitä vastuullisuus markkinoinnissa oikeastaan sisältää?
lue lisää09.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2
Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?
lue lisää02.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1
Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.
lue lisää28.04.2025
IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
lue lisää